Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:42:19 GMT

۳۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در اردبیل تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۷۹۷۱

۳۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در اردبیل تکمیل می‌شود

سجاد انوشیروانی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امسال با نگاه پشتیبانی از همه هیئت‌های ورزشی سعی خواهیم کرد تا زمینه و بستر درخشش ورزشکاران را در میادین ملی، بین‌المللی و جهانی فراهم کرده و موفقیت تیم‌های ورزشی را شاهد باشیم.

وی یکی از زمینه‌ها و بسترهای کسب این موفقیت را افزایش سرانه فضاهای ورزشی در رشته‌های مختلف اعلام کرد و گفت: ۳۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی با اولویت در مناطق مختلف استان با پیشرفت ۵۰ درصد در مسیر تکمیل قرار می‌گیرند تا هیئت‌های ورزشی از این سالن‌ها و امکان ورزشی برای استعدادیابی و نخبه‌پروری در حوزه ورزش استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: امسال برای ارتقا نشاط و سرزندگی افراد جامعه به دور از فضای کرونایی تلاش خواهیم کرد تا ورزش همگانی را در کنار ورزش قهرمانی توسعه بدهیم که انتظار می‌رود در پارک‌ها و فضاهای عمومی شهر شاهد برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی، صبحگاهی و شامگاهی با مشارکت مردم باشیم.

انوشیروانی افزود: در سال جاری با یک برنامه‌ریزی منظم سعی خواهیم کرد تا انضباط مالی را رعایت کرده و به نوعی به سمت انجام فعالیت‌های کیفی حرکت کنیم تا اعزام تیم‌ها به مسابقات و میزبانی رویدادهای مختلف با یک شرایط منطقی و مناسب همراه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی استان اردبیل امسال میزبان مسابقات جهانی والیبال خواهد بود که در این زمینه رایزنی با مسئولان فدراسیون والیبال و وزارت ورزش و جوانان انجام شده است.

انوشیروانی به در پیش بودن مسابقات المپیک و آسیایی اشاره کرد و ادامه داد: برای حضور قدرتمندانه در این مسابقات و اعزام نفرات منتخب استان، امسال در رشته‌های مدال‌آور سعی خواهیم کرد تا برگزاری رویدادهای مختلف را اعم از لیگ‌های استانی به جد دنبال کنیم تا با استعدادیابی مناسب برای سال‌های آینده نفراتی شایسته در المپیک و مسابقات جهانی از استان اردبیل افتخارآفرینی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: برای مسابقات المپیک جوانان که در سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد از هم اکنون در رده سنی جوانان در رشته‌های مدال‌آور برنامه‌ریزی‌ها را انجام می‌دهیم تا درخشش تیم‌های ورزشی استان را در چنین رویدادهای جهانی و المپیکی شاهد باشیم.

کد خبر 5183127

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل اداره کل ورزش و جوانان اردبیل سجاد انوشیروانی پروژه های نیمه تمام ورزش ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا ماه مبارك رمضان اردبیل اراک محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 خطبه های نماز جمعه استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان و افتخارآفرینان کشور و جامعه ورزش در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

 در این مراسم، بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف، انتخاب و معرفی شدند.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم تقدیر از قهرمان ایران اظهار کرد: برگزاری این نشست خوب هم گام مثبت دیگری بود که با یک کار مشترک میسر شد. این جشنواره‌ها باعث می‌شود از ظرفیت‌های ورزش قهرمانی به خوبی استفاده شود. در سال ۱۴۰۲ در ورزش قهرمانی در ۷۰ رشته بیش از ۹۰۰ مدال کسب کردیم که سرود ملی ایران را طنین‌انداز کرد.

وی افزود: مجموعه ورزش در کل کشور در حرکتی هماهنگ این افتخارات را کسب کرد و اقدامات تحولی را در دستور کار داشت. تلاش ما این است که تا پایان دولت مسائل را بررسی و مشکلات را برطرف کنیم. در تحول زیرساخت‌های ورزشی موفق شدیم جلسه شورای عالی ورزش را با حضور رییس جمهوری برگزار کنیم که سال‌ها برگزار نشده بود. پروژه‌های بسیاری شناسایی شد و قرار بر این بود هیچ پروژه جدیدی آغاز نشود. بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان بودجه برای این کار در سال جاری پیش‌بینی شده است و با قدرت کار را ادامه خواهیم داد.

هاشمی افزود: بحث بازسازی مجموعه ورزشی آزادی و سالن‌های تحت پوشش هم مطرح بود و موفق شدیم برای آن تامین منابع بکنیم. احداث مجموعه بزرگ در پایتخت که قول رییس جمهوری بود در دستور کار است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود مجموعه‌ای در خور نام ایران احداث خواهیم کرد. طرح آمایش سرزمینی هم در دستور کار بود تا عدالت ورزشی حاکم شود.

وی گفت: تمام مطالبات قبلی را پرداخت کردیم و سال ۱۴۰۳ و در دو هفته آینده با حضور رییس جمهوری پاداش‌های جدید هم اهدا خواهد شد. موضوع سرباز قهرمان هم مورد تاکید است. مجلس تمام مراحل را طی کرده و به زودی تصویب و گلایه قهرمانان برطرف خواهد شد.

وزیر ورزش ادامه داد: اصلاح ساختار اساسنامه صندوق قهرمانان هم کار خوبی بود که انجام شد. بحث اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی بود که به صورت تخصصی مورد استفاده قرار گیرد. حق پخش تلویزیونی هم با همکاری صدا و سیما در دستور کار است. انصاف مالی در رشته‌های حرفه‌ای نیز مورد تاکید ما بوده که در حال انجام است. واگذاری دو باشگاه بزرگ تهران هم کمک می‌کند تا از روزمرگی خارج شویم. علاوه بر این، کمک به تجهیزات ورزشی فدراسیون‌های ورزشی در دستور کار است که بعد از ۲۰ سال شاهد آن خواهیم بود.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود