Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر اعلام کرد که رد پای ویروس کرونای انگلیسی در سراسر بندرخمیر پیدا شده است.

دکتر احمد چنگایی گفت: در همه جای استان و شهرستان رد پای این ویروس جهش یافته و خطرناک وجود دارد و اگر از این ویروس مراقبت نکنیم مبتلایان این ویروس افزایش چشمگیری خواهد داشت. سرعت سرایت، انتقال و مرگ و میر این ویروس بسیار بالا است و در مراکز پرازدحام و بسته سرایت پذیری این ویروس خیلی بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: متاسفانه رد پای کرونای انگلیسی در کل شهرستان پیدا شده و تمام مناطق شهرستان درگیر این ویروس شده است و این موضوع زنگ خطر را به صدا درآورده است وعادی‌انگاری می‌تواند موج‌های دیگری از این بیماری با ویروس جهش یافته را در بندرخمیر رقم بزند.

چنگایی با اشاره به اینکه یکی از نگرانی‌های ما و همکاران این است که جهش‌های ویروس، ما را گرفتارتر کند اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، تشدید رعایت پروتکل‌ها است، اظهار کرد: با توجه به شروع سال جدید و تعطیلات ایام نوروز و شروع سفرها باید مراقب این شلوغی و ازدحام بوده و بیش از پیش مردم پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و از رفتن به سفر، مهمانی دادن و برگزاری مراسمات خوداری کرده و استفاده از ماسک 3 لایه را در هنگام خروج از منزل فراموش نکنند.

/ایسنا 

بیشتربخوانید:کرونا به ایران رسید/ دو نفر در قم فوت کردند

از صفر تا صد ورود کرونا به ایران

۱۸ نفر در ایران به کرونا مبتلا هستند/ ۴ نفر فوت کردند

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رد پای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، کولبا اظهار داشت: «وقتی دیدم چه اتفاقی برای حمله ایران به اسرائیل افتاد... من سوالات جدیدی دارم و مشتاقانه منتظر دیدارهای آتی، از جمله با کامرون هستم، که قرار است این هفته برگزار شود.»

وی این بیانیه را در مصاحبه ای با رادیو LBC که در ۱۵ آوریل پخش شد، بیان کرد. کامرون گفته بود که با توجه به خطر جنگ تمام عیار بین کشورهای عضو ناتو و روسیه، انگلیس هرگز به اوکراین کمک نخواهد کرد تا مانند اسرائیل پهپادها را سرنگون کند.

کد خبر 845321 برچسب‌ها ایران و اسرائیل انگلیس خبر ویژه انگلیس - دیوید کامرون روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • تصاویر| رژه روز ارتش در سراسر ایران
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر