Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنگره بین المللی «ام المؤمنین خدیجه کبری(س)؛ بانوی اول اسلام» که با همکاری نهادهای مختلف دینی در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود، فراخوان مقاله داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کنگره بین المللی «ام المؤمنین خدیجه کبری(س)؛ بانوی اول اسلام» با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و نهادهای همسو برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای و موضوعات کنگره شامل «اربعین بستر معرفی حضرت خدیجه علیهاالسلام به عنوان الگوی زن مسلمان»، «نقش حضرت خدیجه علیهاالسلام در دفاع از اسلام و پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم» و «حضرت خدیجه علیهاالسلام از نگاه پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و اهل بیت علیهم‌السلام» است.

مهلت ارسال چکیده مقالات (۷۰۰ تا هزار کلمه) تا تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ به ایمیل arbaeenalhussain@gmail.comاعلام شده است.

زمان برگزاری کنگره بین المللی ام المؤمنین خدیجه کبری(س)، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ است و این کنگره از طریق تلویزیون اینترنتی عبرات به آدرس abarat.tvبه صورت زنده پخش می‌شود.

معاونت بانوان ستاد فرهنگی اربعین، بنیاد بین‌المللی اربعین، مرکز الحوراء زینب وابسته به آستان مقدس امام حسین علیه‌السلام، جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد پژوهش‌های رضوی در برگزاری کنگره بین المللی «ام المؤمنین خدیجه کبری(س)؛ بانوی اول اسلام» مشارکت دارند.

پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ، سازمان بسیج طلاب و روحانیون، جامعه المصطفی العالمیه و مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام نیز از دیگر مشارکت کنندگان در برگزاری این کنگره هستند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضرت خدیجه س کنگره بین المللی فراخوان ام المؤمنین خدیجه کبری س کنگره بین المللی بانوی اول اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود

 به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در این جلسه موضوعاتی همچون نقش پزشکی قانونی در حوادث دسته جمعی، نحوه جمع‌آوری اطلاعات جهت تشخیص هویت در حوادث دسته جمعی، بررسی موارد تصادفات رانندگی منجر به فوت و منجر به جرح ارجاعی به سازمان پزشکی قانونی کشور در طول مراسم اربعین در استان‌های غرب کشور و چالش‌های تشخیص هویت اجساد ناشناس در حوادث دسته جمعی به عنوان محور‌های کمیته پزشکی قانونی به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش اهمیت بانک ژنتیک در تشخیص هویت اجساد ناشناس در حوادث دسته جمعی، جایگاه ژنتیک قانونی در تشخیص هویت و چالش‌های قانونی در اورژانس‌های روانپزشکی از دیگر محور‌های مصوب کمیته پزشکی قانونی کنگره بین المللی سلامت اربعین است.

محور‌های تصویب شده در قالب پوستر و به منظور فراخوان ارسال مقاله به ادارات کل پزشکی قانونی استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

یادآور می‌شود چهارمین کنگره بین المللی سلامت اربعین ۱۳ تا ۱۵ تیر ماه سال جاری در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • توسعه فناوری‌ها در کشور مصداق بارز کاشتن برای آینده است
  • کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود
  •  تمدید ارسال مقاله به همایش بین المللی زیستن با کیفیت