Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیر امور اداری جنسیت: خانم، آقا نوع همکاری: تمام وقت شرح شغل و وظایف: مهارت های تخصصی مورد نیاز: مسلط به قوانین کار و تامین اجتماعی مسلط به نرم افزارهای اداری و حضور و غیاب آشنایی با اکسل (فرمول نویسی، گزارش گیری و ...) آشنایی با ویزیو (طراحی چارت، طراحی فرآیند و ...) مهارت های عمومی مورد نیاز: فارغ‌التحصیل رشته‌های مدیریت منابع انسانی، مهندسی صنایع سابقه کارشناس منابع انسانی دارای مهارت برنامه ریزی ساعت کار از 8:30 تا 17 بیمه حقوق ثابت از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل persianzmahmoodi@gmail.com آدرس: تهران-محدوده ظفر

 

پربیننده ترین تعیین تکلیف ۱۰۰هزار ردیف استخدامی در آموزش و پرورش تعویق در برگزاری آزمون استخدامی سال۱۴۰۰ بانک ملت تعویق برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت در سال۱۴۰۰ استخدام مدیر اینستاگرام با حقوق بالا و پاداش و بیمه استخدام طراح و برنامه نویس سایت در شرکت انصارالحسین علیه السلام در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با اشاره به انتشار دفترچه دومین آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان۷۰ درصد گفت: ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از ۱۷ اسفندماه آغاز شد و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir با استفاده از راهنمایی‌های همکاران مطلع استانی مطابق با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای این آزمون ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

افراد مجاز به شرکت در این آزمون به استناد بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه صرفاً فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر هستند. 

 

 

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان