Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر چه لواندوفسکی به خاطر مصدومیت تا چند هفته امکان حضور در مسابقات را ندارد اما با خیالی راحت در جدول کفش طلا صدرنشین است.

حتی مصدومیت هم باعث پایین آمدن روبرت لواندوفسکی از صدر جدول کفش طلای فوتبال اروپا نخواهد شد. این مهاجم در دیدارهای ملی دچار مصدومیت شد و یک ماه از میادین دور است اما به خاطر فاصله 22 امتیازی که با نفر دوم دارد، با خیالی راحت در خانه استراحت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی در حالی با 70 امتیاز صدرنشین است که رونالدو با 48 امتیاز او را دنبال می کند و مسی با 46 امتیاز سوم است و بعید است این دو فوق ستاره بتوانند در عرض یک ماه بتوانند فاصله خود با لواندوفسکی را جبران کنند. 

جدول کفش طلای 2020/21 # نام بازیکن باشگاه ملیت سن تعداد گل (ضریب) امتیاز 1 روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ (آلمان) لهستان 32 35(2) 70 2 کریستیانو رونالدو یوونتوس (ایتالیا) پرتغال 36 24(2) 48 3 لیونل مسی  بارسلونا(اسپانیا) آرژانتین 33 23(2) 46 4 آندره سیلوا آینتراخت فرانکفورت (آلمان) پرتغال 25 22(2) 44 5 ارلینگ هالند دورتموند(آلمان) نروژ 20 21(2) 42 6 کسپر یونکر بودو گلیمت (نروژ) دانمارک 27 27 (1.5) 40.5 7 کیلیان ام باپه پاری سن ژرمن(فرانسه) فرانسه 22 20(2) 40 روملو لوکاکو اینتر (ایتالیا) بلژیک 27 20(2) 40 9 پل اونواچو خنک (بلژیک) نیجریه 26 26(1.5) 39 10 جرارد مورنو ویارئال(اسپانیا) اسپانیا 29 19(2) 38 هری کین تاتنهام(انگلیس) انگلیس 27 19(2) 38 لوئیس سوارز اتلتیکومادرید(اسپانیا) اروگوئه 34 19(2) 38

اخبار داغ 

مهدی طارمی جایزه بهترین مهاجم لیگ پرتغال را دریافت کرد محمود فکری: اجازه ندادند در استقلال کار کنیم / نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی دارد فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت خوشحالی های معنا دار وینیسیوس در دیدار با لیورپول امضا گرفتن کمک داور بازی منچسترسیتی - دورتموند از ارلینگ هالند / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جدول کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فیفادی فروردین ماه دو بازیکن خود را مصدوم شده تحویل گرفت. علاوه بر علیرضا بیرانوند که به تازگی به تمرینات بازگشته، وحدت حنانوف نیز در بازی مقابل عربستان مصدوم شده بود‌.

وحدت در مدت سرمربیگری اوسمار در بازی‌های ملی بیشتر از بازی‌های پرسپولیس شرکت کرده و فرصت چندانی در لیگ ایران نداشته اما محرومیت دانیال اسماعیلی فر در بازی مقابل سپاهان باعث اهمیت حضور او شده است‌.

وحدت حنانوف پس از چند هفته مصدومیت امروز برای اولین بار به طور کامل در همه بخش‌های تمرینی حضور داشت و احتمال به میدان رفتن او در جام حذفی مقابل آلومینیوم باتوجه به محرومیت انضباطی دانیال از بازی با سپاهان وجود دارد.

البته پرسپولیس به حکم دانیال اعتراض کرده اما کادرفنی پرسپولیس باید با در نظر گرفتن همه جوانب بازیکنانش را آماده دو دیدار حساس پیش رو کند‌.

دیگر خبرها

  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است