Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@19:38:57 GMT

بیمارستان امیرکبیر سانتر دوم کرونا در اراک شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۸۸۷۵

بیمارستان امیرکبیر سانتر دوم کرونا در اراک شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مرکز درمانی امیرکبیر اراک به علت تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان امیر المومنین (سانتر اصلی کرونا)، به عنوان مرکز دوم کرونایی انتخاب شد.

به گزارش برنا از اراک،  دکتر سید محمد جمالیان افزود: متاسفانه از آغاز پیک چهارم کرونا و تاختن کرونای انگلیسی بیمارستان امیرالمومنین(ع) به سرعت تکمیل شد و از امروز ۲ بخش از بیمارستان امیرکبیر در کنار سانتر اصلی خدمات درمانی به بیماران کرونایی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ۶۰ تخت بیمارستانی در مرکز درمانی امیرکبیر برای افراد کرونایی در نظر گرفته شده و چنانچه این روند (عادی انگاری و عدم توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی) افزایشی و ادامه دار باشد، باید تدابیر ویژه ای برای افزایش بیمارستان های سوم و چهارم نیز اندیشیده شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: وضعیت خوبی پیش بینی نمی شود و به شدت از آینده نگران هستیم چرا که اگر این وضعیت استمرار داشته باشد در آینده ای نه چندان دور تخت عادی برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی نخواهیم داشت.
جمالیان ادامه داد: ۶۰درصد نمونه‌های بیماران سرپایی مثبت گزارش شده و بدون تردید پرسنل و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک یک سال بی وقفه و بدون هیچ گونه استراحتی، در ارائه خدمت به مردم کوشا بودند که جای تقدیر دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: امید است با تعامل و همکاری مردم و تقویت پتانسیل های موجود بتوانیم موج چهارم را به خوبی کنترل کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ارک دانشگاه علوم پزشکی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ یادگاری گفت: توزیع داروی وارفارین در دو ماه اخیر در سه مرحلۀ قبل از اسفند، ابتدای فروردین و دو روز گذشته انجام شده و در این زمینه کمبودی در استان نداریم.

 او با اشاره به اینکه بیماران می‌توانند با ارائه نسخه پزشکی این دارو را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: ابتدا دارو‌های شبانه روزی از این دارو اشباع شد و بعد از آن این دارو به تناوب در داروخانه‌های عادی هر منطقه توزیع شد.

معاون غذای و داروی علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه مردم در تماس با شماره ۱۲۵ می‌توانند از داورخانه‌های ارائه دهنده دارو مطلع شوند افزود: تلاش شده احتیاج استان با توزیع این دارو برطرف شود و جای نگرانی برای بیماران نیست.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور