Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:32:15 GMT

گناباد در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۸۸۸۰

گناباد در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

دکتر جواد باذلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین شهرستان بجستان نیز در وضعیت نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همان طور که انتظار می رفت زنگ خطر موج چهارم کرونا در گناباد و بجستان هم به صدا درآمده است و همه بخشها و مسوولان ذیربط باید آمادگی خود را برای مواجهه با این مساله افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: این دانشگاه تمهیدات لازم را برای مواجهه با موج چهارم کرونا درنظر گرفته است ولی در کنار تلاش مدافعان سلامت، همراهی مردم برای عبور کم آسیب از این موج ضروری است.

باذلی از مردم گناباد و بجستان درخواست کرد علاوه بر رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا در نخستین فرصت ممکن برای ویزیت به پزشک مراجعه کنند تا در صورت ابتلا، تشخیص به موقع موجب کوتاه‌ و ساده‌تر شدن روند درمان بیماری شود.

هم اکنون سه بخش با گنجایش ۱۷۰ تخت و یک بخش مراقبت‌ ویژه در بیمارستان علامه بهلول گنابادی برای درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ فعال است.

بیمارستان دوم تخصصی درمان بیماران کرونایی در گناباد نیز با ظرفیت ۶۰ تخت طی دهه فجر در شهر بیدخت این شهرستان به بهره برداری رسید و پذیرای بیماران مبتلا به کروناست.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا گناباد بجستان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گناباد بجستان ویروس کرونا گناباد بجستان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد : ۱۶ بیمارستان دولتی تابعه دانشگاه دارای آزمایشگاه پیشرفته و مجهز برای ارائه خدمات آزمایشگاهی و تشخیصی برای بیماران و مراجعین هستند.

دکتر اسعد فتحی پور گفت: مجموعا ۲۷۵ نفر از همکاران علوم آزمایشگاهی دانشگاه در بخش‌های مراکز درمانی تابعه خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهند.

 وی با اشاره به پذیرش بیش از یک میلیون نسخه در این آزمایشگاه‌ها در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در مدت مذکور، ۵ میلیون و هشتصد هزار تست آزمایشگاهی در آزمایشگاه‌های حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای بیماران و مراجعین به انجام رسیده است.

کلیه آزمایشگاه‌های بیمارستان‌های تابعه دانشگاه به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و اماده ارائه خدمات تشخیصی و آزمایشگاهی به بیماران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت به همت پزشک فارسی + فیلم
  • برج آزادی تهران به مناسبت روز هموفیلی «قرمز» شد
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • چرا برج آزادی تهران قرمز شد؟
  • برج آزادی تهران «قرمز» شد
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است