Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شهرستان های مهر و لامرد درمجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس از آغاز گام نخست نهضت بهسازی روستاها با تخصیص قریب به ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به ۵۰ روستا در شهرستان‌های لامرد و مهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از شهرستان لامرد؛ سیدموسی موسوی با اشاره به اینکه در نخستین روز سال جدید در پیام نوروزی خود بر اجرای ۳ نهضت ایجاد اماکن ورزشی، بهسازی روستاها و آبرسانی با اولویت مناطق محروم در دو شهرستان لامرد و مهر تأکید کرده بود، گفت: در همین راستا با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، کلنگ احداث بیش از ۲۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای حوزه انتخابیه به زمین خورد و در گام دوم با پیگیری‌های مستمری که صورت گرفت، اعتبار لازم برای آغاز نهضت بهسازی روستاها نیز ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: بدنبال تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که انجام دادیم با اختصاص قریب به ۱۱ میلیارد تومان، نهضت بهسازی روستایی در مرحله اول به‌صورت همزمان در ۵۰ روستا که دارای کد اجرایی بودند آغاز می‌گردد تا این مناطق محروم تبدیل به کارگاه‌های بزرگ سازندگی شوند. موسوی با اشاره به اینکه این موضوع شعاری، صوری و نمایشی نیست، افزود: علی‌رغم همه تنگناهای مالی دولت و شرایط سخت اقتصادی کشور، در نتیجه پیگیری‌های مداوم تمامی اعتبارات یادشده تخصیص یافته و ضمن مبادله موافقت‌نامه بین سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن فارس، این بودجه اختصاصی به شهرستان‌های لامرد و مهر ابلاغ شده است. نماینده مردم لامرد و مهر گفت: در گام نخست این نهضت، عملیات بهسازی در ۵۰ روستا شامل روستاهای ترمان، چاه چاهورز، چاه‌شرف، خره، چاه‌گزی مهر، خالو محمدعلی، پنگرویه، چاه‌بیدو، لشکان، کندر عبدالرضا، میرملکی، ناوبندی، حاجی‌آباد مهر، قلعه غلام عبدالله، نرمان، ستنبک، شول، میرحسنی، حسن کمالی، قلعه محمدعلی، کال، ارودان، پاقلات، پسبند، کارون، ده‌پایین، چاه‌کبکان، خشت، بریو، شهرک امام خمینی، چاه‌گزی علامرودشت، زیغان، گلدشت، سیدهاشمی، غیب‌الهی، حاجی‌‌آباد خواجه‌مراد، اندر، خیرگو، چارطاق، قلعه سهراب، تمرویه، دهنو چاهورز، وردوان، دهنو علامرودشت، دهکهنه، خالده، بردکویه، دهنو فاضلی، نورآباد و بهرستان اجرا خواهد شد. وی در پایان با اشاره به اینکه بهسازی این ۵۰ روستا تنها گام نخست از این نهضت بزرگ است، اضافه کرد: در گام دوم نهضت بهسازی روستاها که با چندین میلیارد تومان اعتبار بزودی آغاز خواهد شد، ده‌ها روستای دیگر نیز به کارگاه سازندگی تبدیل خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس لامرد میلیارد تومان لامرد و مهر ۵۰ روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و ۶ شعبه هلال‌احمر استان به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف در آماده باش هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی کاوسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، اظهار داشت: 6 شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

وی گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف بیشتر است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

کاوسی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

وی بیان کرد: در حال حاضر 4 نفر در جاده خوسف- معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود