Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@23:13:13 GMT

گل‌محمدی محروم شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۹۱۳۷

گل‌محمدی محروم شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی قبلی مقابل شهرخودرو به دلیل اعتراضی که به علی صفایی داشت، با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد تا از نشست خبری و حضور در کنار زمین محروم شود.

این چهارمین کارت زرد گل‌محمدی در فصل جاری بود و باتوجه به قوانین جدید، او یک بازی را از دست می‌دهد و طبق اعلام سازمان لیگ حتی امکان حضور در کنفرانس مطبوعاتی را هم نخواهد داشت و حمید مطهری باید پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پایان اگر سرمربی پرسپولیس سه کارت زرد دیگر هم بگیرد، یک بازی هم محروم خواهد شد. این در حالی است که در سال های قبلی، مربیان تنها با کارت قرمز یا محرومیت انضباطی، از حضور در کنار زمین محروم می‌شدند.

256 251

کد خبر 1502376

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است

پاشازاده در گفت وگو با همشهری آنلاین در خصوص اینکه پرسپولیس توانسته فاصله امتیازی خود با استقلال را به یک امتیاز کاهش دهد و سابقه نشان داده پرسپولیس هرگاه توانسته فاصله امتیازی خود را با صدرنشین کم کند عنوان قهرمانی را کسب می کند تاکید کرد: بله، قطعا وقتی رقیب اصلی به یک امتیازی می رسد باید خیلی حواسمان باشد و بازی ها هم همگی سخت هستند. این خودش یک زنگ خطر محسوب می شود.

او درباره اینکه در این شرایط حساس چه توصیه‌ای به جواد نکونام دارد اظهار داشت: توصیه که نه، تیمی که صدر جدول است زحمت خودش را کشیده و خودش همه جوانب را در نظر دارد. امیدوارم محکم رو به جلو را نگاه کنند و در نهایت ان شاءالله جام را بالای سر ببرند.

این بازیکن سابق تیم ملی درباره اینکه دیگر تیم های تراکتور و سپاهان با توجه به فاصله ۱۰-۱۱امتیازی که با صدر جدول دارند نمی توانند شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشند گفت: در فوتبال هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. اما این دو تیم (تراکتور و سپاهان) درصد شانس شان کم است و این را عملکردشان نشان می دهد. این اتفاقی که برای تیم های ترکتور و سپاهان افتاد نشان می‌دهد فقط ستاره گرفتن و بازیکن خریدن دلیلی برای حتما قهرمان شدن نیست. بلکه سایر مسایل از جمله انسجام تیمی و وحدت بین تمامی عوامل باشگاه بسیار تاثیر گذار است. یک زمانی رئال مادرید هم ستاره های بزرگ دنیا را جذب کرد اما موفق نبود چراکه انسجام لازم را نداشتند.

پاشازاده در خصوص اختلاف مدیریت باشگاه استقلال با جواد نکونام و اینکه مدیریت استقلال با این عملکرد به تیم ضربه می زند گفت: این اختلافات برای الان نیست و از اول فصل بوده و شاید این صدرنشینی استقلال به خاطر همین اختلاف است. منظورم این است که اختلاف مدیریت با مجموعه تیم باعث انگیزه شده که مربیان و بازیکنان کم نیاورند و برای همین تلاش مضاعف داشته باشند اما مدیریت باشگاه باید حمایت لازم را از تیم داشته باشد. نگذارد حاشیه وارد تیم شود. تیم های رقیب دارند در آرامش کار خود را پیش می‌برند.

این کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اینکه در هفت هفته پایانی بازی‌های استقلال سخت تر است یا پرسپولیس تاکید کرد: همه بازی ها سخت است. پرسپولیس واقعا تیم خوبی است. نفرات تاثیر گذاری هم در ترکیب خود دارد دست شان هم بازتر است. باید ببینیم چه تیمی اشتباه می‌کند! یا اتفاقات فوتبالی چگونه می‌شود و حتی داوری چقدر تاثیرگذار است. اما در کل پیش‌بینی اینکه کدام تیم قهرمان می‌شود سخت است. به نظرم قهرمان در هفته‌های پایانی مشخص می‌شود.

او درباره حضور مربیان جوانی مانند مسعود شجاعی در لیگ برتر تصریح کرد: هر چقدر نیرو جوان و با انگیزه و با شخصیت وارد چرخه مربیان شوند قطعا به فوتبال مان کمک می‌کند. یک موقع هست مربی جوان می‌آید و راه را کج می‌رود. با یک سری شلوغ‌کاری و بی‌ادبی می‌خواهند نتیجه بگیرند. نیروی جوانی و انرژی مهم است چراکه عمر مفید مربیگری ۱۰ تا ۱۵ سال است اما ما در فوتبال مان داریم کسانی که ۵۰ ساله دارند کار می کنند. اما شما نمی‌توانید انرژی مربی جوانی که تازه ۵ سال است مربیگری می‌کند را با کسی که ۳۰ سال مربیگری کرده مقایسه کنید.

وی درخصوص اینکه برخی به سبک بازی دفاعی تیم استقلال انتقاد می‌کنند گفت: در این مورد هم بحث زیاد شده است. اما یک هفته قبل‌تر در بازی با مس رفسنجان تیم استقلال با یک سبک دیگر و هجومی تر بازی کرد این دیگر به تفکر تاکتیکی مربی برمی‌گردد. مدیران باشگاه در ابتدای فصل وقتی می خواهند مربی را انتخاب کنند بنا به شناخت از سبک کاری آن مربی اگر ببینند به کارشان می‌خورد او را انتخاب می‌کنند.

پاشازاده که از احضار حسینی و مرادمند به کمیته اخلاق و انضباطی و احتمال محرومیت آنها برای ماجرای ورود جیمی چامپ در بازی با آلومنیوم اراک بسیار ناراحت بود در همین ارتباط گفت: چرا باید این بازیکنان محروم شوند؟ یک هوادار به وسط زمین دویده است. در تمام دنیا هم اتفاق می‌افتاد. این بحث ها دیگر خسته کننده است که به خاطر آن بازیکنان باید محروم شوند. اینکه بازیکن از یک هوادار دفاع کند برود کمیته انضباطی زشت است. اگر حسینی آن هوادار را کتک می‌زد خوب بود!؟ این رفتارها دیگر منسوخ شده است.

پاشازاده در پایان تاکید کرد: امیدوارم مسئولان طوری برنامه ریزی کنند که هفته‌های آخر به شکل خوبی برگزار شود. ای کاش از VAR در این هفته ها پایانی استفاده می شد تا حقی ناحق نشود. حالا می گویند VAR از سال آینده استفاده خواهد شد امیدوارم این اتفاق بیفتد. چراکه با این وضعیت فوتبال مان پیشرفت نمی کند. باید برای داور ها حقوق خوب تعیین کنیم. داور نباید شغل دیگری داشته باشد. باید امکانات خوب فراهم کنیم. باید خرج کنیم. ما داوران شریفی داریم اما وقتی حقوق خوب به آنها بدهیم دیگر نمی روند کار اشتباه کنند یا حتی وسوسه شوند.

کد خبر 844601 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • احضار نکونام به کمیته انضباطی / سرمربی استقلال تا چه زمانی محروم خواهد بود؟