Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در راستای سیاستهای مدیرعامل بیمه رازی حول محور چرخش های استراتژیک، اقدامات اجرایی در خصوص نماینده محوری بیمه رازی انجام شد.
پیرو دستور دکتر جباری مدیر عامل بیمه رازی، کارگروهی با حضور 14 نفر از معاونین و مدیران ارشد این شرکت بمنظور بررسی درخواستها و راهکارهای ارائه شده توسط نمایندگان در سالن همراز بیمه رازی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید، به هجده مورد مطروحه از عناوین مشکلات ارائه شده از سوی نمایندگان و اقدامات مقتضی جهت مرتفع نمودن آنها پرداخته شد.
گفتنی است طبق تصمیم مدیرعامل مقرر شد در جلسات آتی برای مشارکت نمایندگان در تصمیم گیری، از اعضای انجمن صنفی نیز جهت حضور در جلسه دعوت بعمل آید.
روابط عمومی بیمه رازی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

امتداد - مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مجمع سالیانه شرکت واسپاری توسعه تعاون اعلام داشت شرکت از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون درابتدای این جلسه اظهار داشت: سربازان ولایت و فرزندان ملت پاسخ قاطعی به اقدام مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران سپاه دادند و سیلی محکمی بر پیکر این رژیم غاصب فرود آمد. مقام معظم رهبری فرمودند که در عرف بین الملل، حمله به کنسولگری و اماکن دیپلماتیک به منزله حمله به خاک کشور است. این اقدام دلیرانه مرهمی بر دل داغدار مردم مظلوم فلسطین بود، بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، دوران بزن دررو تمام شده است، کشورهای به ظاهر قدرتمند و نمادهای استکبار جهانی به هیچ وجه گمان نمی بردند که اقدامات ایذایی شان با چنان پاسخ و واکنش مقتدرانه ای پاسخ داده شود. این واقعه مهم نشان دهنده اقتدار کشور و ضعف استکبار به خصوص آمریکا و اسرائیل غاصب است. این اقدام مبارک را که خواسته و آرزوی مسلمانان و آزادگان جهان بوده تبریک می‌گوییم.

وی به عنوان رییس جلسه مجمع سالیانه شرکت واسپاری توسعه تعاون خاطر نشان کرد: شرکت با ارائه مستندات و آمار و نیز گزارش عملکرد مالی و عملیاتی موفق به اخذ اظهار نظر منصفانه از سوی حسابرس مستقل و بازرس قانونی شده است که این عملکرد جای تقدیر و تشکر دارد.
شیخ حسینی تصریح نمود: دوره های گذشته عملکرد شرکت قائم به فرد مدیر عامل بود، در این دوره شاهد هستیم که آقای پورعباسی با رویکرد مشارکتی و سیستمی و خرد جمعی؛ از توان و تجربه و تخصص تیم کاری و همکاران شرکت بهره می برد و اقداماتی را برای رفع نقاط ضعف، اصلاح رویه ها و روندهای رو به رشد صورت داده است.
این مقام بانکی تاکید کرد: لیزینگ و واسپاری واجد ظرفیت های بزرگ و مهمی است ، این شرکت می تواند در مجموعه بانک توسعه تعاون اقدامات ارزنده ای در حوزه های تخصصی به تعاونگران و مشتریان ارائه دهد. انتظار ما به عنوان اعضای مجمع در سطح راهبری و حاکمیت، رویکرد تحولی است. البته شرکت در برنامه ها تطابق با چشم انداز بانک را مد نظر داشته است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون افزود: عملکرد شرکت نسبت به دوره های پیشین متفاوت بوده و اقدامات مناسبی در حال انجام است، اعضای مجمع و سهامدارن نگاه حمایتی و تقویتی را در ارتباط با شرکت مد نظر دارند و مجمع مطابق برنامه ها و پیشنهادها و نیز با توجه به عملکردهای دوره ای ضمن نظارت و راهبری، مبحث افزایش سرمایه و تقویت شرکت دنبال می شود.
در ادامه سید شهاب الدین پورعباسی مدیر عامل شرکت واسپاری توسعه تعاون گفت: فعالسازی کمیته های تخصصی و فنی به منظور رصد و تحلیل منظم و بهبود عملکرد و فعالیت های جاری اعم از کمیته های اعتباری، کمیته تحقیق و بازاریابی و کمیته وصل مطالبات، ارتقا و بروزرسانی وب سایت شرکت و ایجاد زیرساخت های مرتبط با فروشگاه مجازی و تکمیل زیرساخت ها جهت ارتقای سیستم های نظارت، سنجش و ارزیابی عملکرد سازمان از جمله اقدامات بوده است.
وی در انتها افزود: طرحها و برنامه هایی داریم تا امکان بهره مندی تعاونگران و همچنین همکاران بانک توسعه تعاون از خدمات این شرکت برای تهیه اقساطی انواع کالا و محصولات در سطح گسترده ای فراهم گردد که اطلاع رسانی آن نیز انجام خواهد شد.
در این جلسه اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک توسعه تعاون مطالبی را درباره روند عملکردی شرکت مطرح نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • جدیدترین جزئیات دستمزد ۱۴۰۳ و حق مسکن کارگران ؛ سهم کارگر تقریبا هیچ !
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • تبیین حساب ۱۰۰ امام با حضور ائمه جماعات شهر بجنورد در بنیاد مسکن
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن افزایش نیافت
  • حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • نتیجه جلسه مهم شورای عالی کار؛ آیا دستمزد ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد؟
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت