Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آکادمی جهانی علوم «TWAS» با همکاری دانشگاه کامستس اسلام آباد (COMSATS University Islamabad) دوره‌های پژوهشی پسادکتری برای پژوهشگران جوان کشورهای در حال توسعه برگزار می‌کند.

آکادمی جهانی علوم «TWAS» با همکاری دانشگاه کامستس اسلام آباد (COMSATS University Islamabad) دوره‌های پژوهشی پسادکتری برای پژوهشگران جوان کشورهای در حال توسعه در زمینه‌های علوم زیستی، داروسازی، علوم شیمی، محیط زیست، علوم فنی و مهندسی، فیزیک، ریاضیات، علوم مدیریت، علوم اقتصادی و اجتماعی و روابط بین الملل برگزار می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره‌ها به میزبانی دانشگاه کامستس برگزار می‌شود و طول مدت آن حداقل شش ماه و حداکثر یک سال است.

پژوهشگر شرکت کننده در این دوره ماهانه مبلغی را به عنوان حقوق دریافت می‌کند و تمامی هزینه‌های مربوط به اقامت، غذا و بیمه سلامت پژوهشگر بر عهده میزبان است. لازم به ذکر است شرط سنی برای شرکت در این دوره وجود ندارد.

علاقمندان می‌توانند درخواست خود را تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۰( برابر با ۳۱ آگوست ۲۰۲۱ ) به آدرس ایمیل cuitwasfellowships@comsats.edu.pk(کاشف مسعود) ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه شرکت در این برنامه به وبگاه https://twas.org/opportunity/twas-cui-postdoctoral-fellowship-programme مراجعه کنند.

کد خبر 5183609 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری اسلام آباد پاکستان پژوهشگر برتر پسادکتری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران آموزش پزشکی دانشگاه شهید بهشتی دوره دکتری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا رتبه بندی دانشگاه ها دانشگاه ها دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه


هرمزگان-جام جم انلاین-جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح امروز در پردیس دانشگاه برگزار شد.


اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صبح امروز، 2اردیبهشت‌ماه و همزمان با دومین روز از هفته سلامت پس از غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس و تجدید میثاق با شهدای گمنام، جلسه هیئت رئیسه را برگزار کردند.


دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این جلسه گفت: نقش اصلی ما به عنوان دانشگاه تولید علم است و هیات رئیسه را در مجتمع پردیس دانشگاهی برگزار کردیم تا پیوندمان را با علم، دانشجو و اساتید هیات علمی تقویت کنیم.


وی افزود: دغدغه‌های اساتید و دانشجویان را باید در حد امکان و توان پاسخگو بوده و پیگیری لازم را داشته باشیم.


رئیس دانشگاه با بیان اینکه نشست‌های دانشجویی برگزار کنید، اظهار کرد: به لحاظ علمی باید هر روز و هر سال بهتر و موفق‌تر عمل کنیم و شایسته و بایسته در تقویت جایگاه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بکوشیم.


دکتر جاودان با اشاره به اینکه تامین منابع و زیرساخت‌ها با پیگیری محقق می‌شود، تاکید کرد: همه معاونت‌ها با معاونت تخصصی خود در وزارت ارتباط تنگاتنگ داشته باشند و پیگیری لازم را جهت جذب منابع و امکانات داشته باشند.


وی بیان کرد: اعضای شورای راهبردی استقرار دانشکده علوم پزشکی میناب، شامل اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، دکتر کامرانی معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار، نماینده شهرستان، رئیس سازمان برنامه استان و امام جمعه می‌باشد که باید برگزاری جلسات این شورا و مصوبات آن پیگیری شود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به ویژگی خاص استان هرمزگان که دریاست، افزود: وجود جزایر را در استان باید مغتنم بشماریم و لازم است برای بهره‌برداری از آن‌ها زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.


وی گفت: از توسعه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در استان و جزایر نباید غافل شویم.


حجت الاسلام سید عباس تقوی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه نیز در این جلسه گفت: پیشنهاد می‌کنم در بخشی که مربوط به تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی است، توقعات حضرت آقا از تشکل‌ها و اثربخشی آن‌ها بر محیط را واکاوی کنیم.


وی افزود: رسالت دانشگاه در تولید علم و تربیت عالم و جهت‎‌دهی به آن را بررسی کنیم.


حجت الاسلام تقوی اظهار کرد: هوشمندی، طراحی و پیگیری در یک مسیر چندین ساله از انقلاب اثر خود را گذاشته است.
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه گفت: هنر ما فهم درست مسائل و عمل درست است به نحوی که رضایت‌مندی مردم را ارتقا دهیم.


حجت الاسلام تقوی با معرفی جشنواره نهج‌البلاغه اظهار کرد: این جشنواره با همکاری مشترک وزارت علوم، وزارت بهداشت و دفتر نهاد رهبری در تمامی دانشگاه‌های کشور اجرا می‌شود و در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و سایر واحدهای این دانشگاه اجرایی می‌شود.


نامگذاری بیمارستان دوم میناب، بررسی مقررات بهبود کسب و کار، گزارش آخرین وضعیت برنامه سلامت خانواده شهری، بررسی درخواست کارکنان متقاضی ماموریت آموزشی، تأمین منازل سازمانی برای پزشکان جدیدالورود و اسکان دانشجویان بین الملل از جمله موضوعاتی بود که در نشست هیات رئیسه دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود