Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات کشتی مازندران روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این رقابت ها به خبرنگاران گفت که  این رقابت ها با حضور ۳۱۸ کشتی گیر در قالب ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور در اردوگاه شهید چمران شهرستان رامسر شروع شده است .

فرزاد فعلی افزود : این رقابت ها به مدت دو روز و تا عصر روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

وی گفت : بر اساس برنامه ریزی انجام شده نفرات برتر اوزان مختلف برای حضور در رقابت های آسیایی دهلی که قرار است تیر ماه امسال برگزار شود به ارود دعوت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدول تنظیمی فدراسیون کشتی کشور در این دوره از رقابت ها ، به ترتیب در اوزان ۴۵ کیلوگرم ۲۱ کشتی گیر ، ۴۸ کیلوگرم  ۲۵ کشتی گیر ، ۵۱ کیلوگرم  ۳۲ کشتی گیر ، ۵۵ کیلوگرم  ۴۴ کشتی گیر ، ۶۰ کیلوگرم ۴۶ کشتی گیر ، ۶۵ کیلوگرم ۳۵ کشتی گیر ، ۷۱ کیلوگرم  ۳۹ کشتی گیر ، ۸۰ کیلوگرم ۳۱ کشتی گیر ، ۹۲ کیلوگرم ۲۷ کشتی گیر ، ۱۱۰ کیلوگرم  ۱۸ کشتی گیر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در رقابت های سال ۹۸ آسیا با کسب هفت مدال طلا، یک نقره و یک برنز با اقتدار به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی در قزاقستان شد و در رقابت های آسیایی سال گذشته هم به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.
رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان  هم هفدهم فروردین ماه امسال در سنندج مرکز استان کردستان برگزار شده بود.

برچسب‌ها نوشهر مازندران کشتی آزاد فدراسیون کشتی رامسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر مازندران کشتی آزاد نوشهر مازندران کشتی آزاد فدراسیون کشتی رامسر اخبار کنکور کشتی گیر رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخ؛ دست امیر عبدی از مدال آسیایی کوتاه ماند

کشتی‌گیر وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران با قبول شکست در دیدار رده‌بندی قهرمانی آسیا، از کسب مدال برنز محروم ماند.

طرفداری | در ادامه رقابت‌های پایانی 5 وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، امیر عبدی سومین فرنگی‌کار ایران بود که روی تشک حاضر شد.

پیش از عبدی، پویا دادمرز با شکست در فینال 55 کیلوگرم به مدال نقره آسیا و ایمان محمدی با برتری در دیدار رده‌بندی به مدال برنز 63 کیلوگرم دست یافته بودند.

عبدی که 9 بر صفر علی محمد ال عبوداح از عراق و 8 بر صفر ساجان از هند را شکست داده بود و در نیمه‌نهایی وزن 77 کیلوگرم 12-2 مغلوب آکژول محموداف قهرمان جهان از قرقیزستان شده بود،  برای کسب مدال برنز قهرمانی آسیا مقابل ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان قرار گرفت.

او در این دیدار باوجود تلاش زیادی که داشت و در ثانیه‌های پایانی هم نتیجه را 3-3 کرد اما به دلیل امتیاز درشت حریف، دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

درخواست چلنج کادر فنی تیم ملی، نتیجه را 4-3 به سود کشتی‌گیر قزاق کرد.

ناصر علیزاده و امین میرزازاده دو نماینده بعدی ایران در فینال اوزان 87 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • شکست تلخ؛ دست امیر عبدی از مدال آسیایی کوتاه ماند
  • ایمان محمدی صاحب مدال برنز آسیایی شد
  • آغاز رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان از فردا در بابلسر
  • آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در همدان
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از فردا
  • قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد