Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۳۹۰ میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت حمایت امداد استان پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع با بیان اینکه خدمات حمایتی کمیته امداد با هدف توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود، اظهار داشت: مستمری پرداختی به مددجویان به منظور رفع بخشی از نیازهای اساسی مددجویان تحت حمایت پرداخت می‌شود تا آنان بتوانند امورات زندگی خود را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدماتی که کمیته امداد به ولی نعمتان جامعه با کمک‌های مردم نیکوکار و اعتبارات دولتی می‌دهد، گفت: مستمری به صورت ماهیانه به حساب مددجویان واریز می‌شود و در سال 1399 مبلغ 390 میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت حمایت امداد استان پرداخت شد.

معاون کمیته امداد: دولت آینده باید مسیر اقتصاد را تغییر دهد/ایران ظرفیت پیشرفته‌ترین کشور دنیا را دارد1000 میلیارد ریال کمک مردمی در کمیته امداد چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شدپرداخت وام قرض‌الحسنه به بیش از 5 میلیون نیازمند توسط کمیته امداد در 40 سال

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در ارتباط با تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد گفت: هم‌اکنون 114هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، که علاوه بر دریافت مستمری امداد، از سایر خدمات این نهاد نیز بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه میزان پرداختی مستمری مددجویان تامین کننده همه هزینه‌های آنها نیست، گفت:‌ خدمات امداد فقط به پرداخت مستمری محدود نمی‌شود و بسته‌های حمایتی اعم از درمان خانواده، اشتغال، کمک هزینه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، کمک هزینه جهیزیه، امور مسکن مددجویان و... را نیز در برنامه خود دارد.

انتهای پیام/163/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد امداد استان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان در سال جاری

سعید زارع‌زاده، معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد با اشاره به برنامه‌های حمایتی متنوع برای مددجویان که در قالب مستمری پرداخت می‌شود، گفت: این کمک معیشت غیر از یارانه‌هاست که به کل جامعه -۹ دهک- تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به رشد خوب این کمک‌ها اظهار کرد: دولت و مجلس تلاش‌هایی کردند که به قدر کفایت نبوده ولی بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌هاست و رشد مناسبی داشته است.

زارع‌زاده ادامه داد: امسال مصوبه مددجویان کمیته و بهزیستی با افزایش ۳۰ درصدی رو به رو شده و ارقام پرداختیِ ماهیانه برای خانواده‌های یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، ۲ نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، ۳ نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

وی از تامین اعتبار این کمک‌ها خبر داد و افزود: مستمری‌ها از ابتدای سال به حساب مشمولان واریز شد چراکه در سنوات قبل، این پرداختی مشابه سال قبل پرداخت می‌شد و ما به‌التفاوت آن سپس تعلق می‌گرفت.

زارع‌زاده که در برنامه‌ای رادیویی صحبت می‌کرد، گفت: از سال قبل مستمری مقدم بر پرداخت یارانه شد چون وظیفه داریم از اقشار کم درآمد حمایت کنیم. در مجموع مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای دولت، ۱۸۶ درصد افزایش داشته که این رقم از نرخ تورم بالاتر بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان در سال جاری
  • مستمری مددجویان کردستانی ۳۰ درصد افزایش یافت
  • پرداخت بیش از ۱۶ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد