Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد فرجی برای همراهی کاروان پرسپولیس در سفر به هند با مشکل روبرو شده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس طبق تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا به کشور هند سفر خواهد کرد.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی راهی هند می‌شود که فرشاد فرجی مدافع تازه وارد این تیم هنوز به دلیل درگیری با بیماری کرونا در قرنطینه به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجی که دوازدهم فروردین ماه پاسخ تست او مثبت شد باید ۱۴ روز دور از این تیم در قرنطینه باقی بماند. این در حالی است که کاروان سرخ‌ها بامداد بیست و یکم فروردین راهی هند می‌شود و بعید است تیم پزشکی پرسپولیس ریسک حضور فرجی در جمع اردونشینان این تیم را بپذیرد.

بازی‌های پرسپولیس در گروه E از بیست و چهارم فروردین ماه در هند آغاز می‌شود. شاگردان یحیی گل محمدی با گوا هند، الریان قطر و برنده بازی پلی آف امشب الوحده امارات و الزورا عراق همگروه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس کرونا هند کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ماهانه و نقطه به نقطه یزد مهار شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد به اقدامات صورت گرفته برای کنترل تورم در استان یزد اشاره کرد و گفت: تورم ماهانه و نقطه به نقطه یزد به صورت کامل مهار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال 1402 اقدامات گسترده‌ای برای کاهشی شدن تورم در استان و مهار آن انجام شد، اظهار داشت: بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران برای فروردین 1403، تورم استان استان یزد کاهشی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب تورم استان یزد در فروردین ماه دو و سه دهم درصد بوده که نسبت به مقدار مشابه کشور حدود سه دهم درصد کاهشی بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد یکی از مهمترین گروه‌هایی که تورم آن در استان کاهشی بوده را گروه کالایی خوراکی‌ها و غیرخوراکی‌ها دانست و افزود: تورم خوراکی‌ها، دخانیات و آشامیدنی‌ها در استان یزد در فروردین 2.2 دهم درصد بوده است.

شاه‌حسینی تورم غیرخوراکی‌ها و خدمات در استان را 2.4 دانست و عنوان کرد: با این آمار استان یزد در گروه کالاهای خوراکی رتبه 25 و در گروه کالایی غیرخوراکی‌ها رتبه 26 کشور را دارد.

وی با بیان اینکه این رتبه بر اساس بالاترین نرخ تورم به کمترین نرخ است، در ارتباط با نرخ تورم نقطه به نقطه استان یزد هم گفت: نرخ تورم نقطه به نقطه استان یزد هم پس از چند ماه به زیر میانگین کشوری رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد خاطرنشان کرد: در فروردین ماه نرخ تورم نقطه به نقطه کشوری 30.9 درصد بوده در حالی که این نرخ در استان یزد 29.3 دهم درصد شده است.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • نرخ تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد کاهش یافت
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • تورم ماهانه و نقطه به نقطه یزد مهار شد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند