Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:24:12 GMT

محمدخانی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۰۹۵۹۵

محمدخانی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

ستاره اسبق تیم ملی و پرسپولیس مدعی است که این باشگاه توانایی دستیابی به عنوان قهرمانی در آسیا را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، ناصر محمدخانی، ستاره تکنیکی اسبق پرسپولیس درباره حضور این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان می‌گوید: پرسپولیس با دو تجربه حضور در فینال طی سه دوره اخیر در لیگ قهرمانان شرکت می‌کند و به نظر من، این بار می‌تواند کار این جام را یکسره کند، هر چند در همین دوره گذشته کاملا استحقاق کسب جام را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر ترتیب بازیکنان و کادر فنی با فشار زیادی روبرو خواهند شد. از یک سو لیگ قهرمانان را در پیش رو دارند و با توجه به رقابتی که وجود دارد مجبور به تلاش بیشتر در لیگ برتر هم هستند. پرسپولیس در سه دوره اخیر لیگ قهرمانان، دو بار تا پای فینال رفت و هر بار به دلایلی موفق به کسب جام نشد که این می‌تواند تجربه خوبی برای جلوگیری از تکرار ناکامی در صورت راهیابی به فینال باشد. درست است که از نظر امکانات و توانایی مالی، رقابت نابرابری در منطفه غرب داریم ولی ظرفیت حضور دگر باره در فینال را هم در تیم می‌بینیم ولی باید حمایت لازم صورت بگیرد و همه کمک کنیم، تیم پرسپولیس آرامش و تمرکز لازم را داشته باشد.

 

مهاجم سابق پرسپولیس با اشاره به ناکامی این تیم در فینال قبلی می‌گوید: در دوره قبلی خیلی به جام نزدیک بودیم. با تمام مشکلاتی که برای پرسپولیس وجود داشت با اولسان فاصله معناداری نداشت و چه بسا پرسپولیس بهتر هم بود. بالاخره محرومیت سه بازیکن دست مربی را خالی می‌کند. از سوی دیگر فکر می‌کنم پرسپولیس آن آرامش و تمرکز لازم را هم نداشت. این مساله ناشی از لغو مسابقات و دور بودن تیم از شرایط مسابقه هم بود. قطعا در یک شرایط عادی، پرسپولیس سرتر از حریف خود و مستحق قهرمانی بود. همانطور که دیدیم با چه مشکلاتی روبرو شدند ولی سرسختانه همه را کنار زدند و به فینال رسیدند.

 

محمدخانی درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر و افزایش فشارها روی بازیکنان و کادرفنی گفت: مگر چه اتفاقی افتاده است که فشار روی بازیکنان و کادر فنی زیاد شود. هواداران باید مراقب باشند و خیلی سریع تحت تاثیر قرار نگیرند. باید صبور بود. در وضعیت فعلی آرامش و تمرکز، بیش از هر چیز مورد نیاز تیم است. یازده هفته تا پایان لیگ باقی مانده است و فراز و نشیب زیادی انتظار جدول لیگ را می‌کشد. همه تیم‌ها بازی‌های سختی پیش رو دارند و بازی‌های رو در رو هم مانده است. نباید با ایجاد فشار غیر متعارف، آرامش را از تیم گرفت و متقابلا اعضای تیم هم باید از هر چیزی که بخواهد آرامش و تمرکز آنها را بر هم بریزد، پرهیز کنند.

 

وی درباره انتقاداتی که این روزها از عملکرد خط حمله پرسپولیس می‌شود گفت: پرسپولیس بازیکنان خوبی را در اختیار دارد که قبلا قابلیت و کارآیی آنها را دیده‌ایم. فکر می‌کنم مساله اصلی، کم تجربه بودن باشد که آنها را کمی در مواجهه با شرایط موجود دچار مشکل کرد. باید فرصت بدهیم و باز تکرار می‌کنم که باید کمک کنیم به آرامش و تمرکز برسند تا کارآیی خود را بروز بدهند. خوشبختانه یحیی گل محمدی هم مربی با دانش و کاربلدی است و هم ذاتا آدم آرامی است و به همین دلیل هم می‌خواهد تیمش در آرامش باشد. اعتقاد دارم او شرایط لازم را مهیا می‌کند و خوب می‌داند چگونه به بازیکنان روحیه و انگیزه بدهد.

پرسپولیس تهران ناصر محمدخانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران ناصر محمدخانی آرامش و تمرکز لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم است.

تمرین امروز این تیم از ساعت ۱۲:۳۰ و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت. الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 6085717

دیگر خبرها

  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است