Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان فرماندار الیگودرز می‌گوید: ظرفیت بیمارستان‌های این شهرستان تکمیل شده و دانشگاه فرهنگیان باید برای بستری بیماران آماده شود.

ماشاءالله نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت الیگودرز در حال حاضر قرمز بوده و شرایط اصلاً خوب نیست.

وی ادامه داد: روزانه به‌طور میانگین ۱۵۰ سی‌تی اسکن در بیمارستان شهید ولیان الیگودرز انجام می‌شود که البته بخشی از آن متعلق به شهرستان‌های همچوار مثل ازنا و دورود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی اضافه کرد: ظرفیت بیمارستان‌های الیگودرز تکمیل شده و دانشگاه فرهنگیان باید برای بستری بیماران آماده شود.

فرماندار الیگودرز با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا، تاکید کرد: با توجه به شرایط باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و هیچ‌گونه توجیهی قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: علاوه بر شهر الیگودرز، اکثر روستاهای این شهرستان نیز درگیر کرونا شده‌اند و شرایط خیلی بد است.

نعمتی گفت: با توجه به اینکه پیک چهارم کرونا از چند وقت پیش آغاز شده از مردم انتظار داریم مسایل پیشگیری و دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند تا بیشتر از این دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اليگودرز کروناویروس محمد خدابخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان

به گزارش پارس نیوز ، ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس سینما به بیماری مبتلا شده است. ترانه علیدوستی هم اکنون در بیمارستا بستری شده است. روز پیش بازیگر شناخته شده سینما، با نشانه های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای ترانه علیدوستی است.

مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری اش خبر داد

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای اوست.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد