Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: ورود گاز طبیعی به عنوان سوخت مورد نیاز صنایع علاوه بر ایجاد توسعه صنعتی، موجب پوشش مشکلات اقتصادی نیز خواهد شد.

صادقیان عملکرد مطلوب شرکت گاز در سال گذشته را حاصل مدیریت صحیح و تلاش و همدلی کلیه کارکنان دانست و گفت: اتفاقات خوب صورت پذیرفته در حوزه گازرسانی از جمله پوشش کامل شهر‌های استان از گاز طبیعی و توجه ویژه در گازرسانی به روستا‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته و همچنین سرعت قابل توجه در گازرسانی به صنایع بیانگر مجموعه‌ای پرتوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با اشاره به کسب این موفقیت‌ها در شرایط کرونا افزود: توسعه گازرسانی در استان موجب توسعه در حوزه عمرانی خواهد شد چرا که ورود گاز طبیعی به عنوان سوخت مورد نیاز صنایع علاوه بر ایجاد توسعه صنعتی، موجب پوشش مشکلات اقتصادی نیز  می شود.

صادقیان ابراز امیدواری کرد: اقدامات عمرانی و سازندگی در استان موجب تحقق کامل شعار سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» شود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی روستایی اهداف عمرانی شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی سال گذشته منطقه ۵ خبر داد و گفت: بیشترین طرح‌های اجرا شده در منطقه مربوط به پروژه‌های تملک و عمرانی بوده است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۰ پروژه عمرانی در راستای توسعه معابر، ایمن سازی، اقدامات ترافیکی، اصلاح هندسی، بازگشایی زیرگذر، توزیع آسفالت، تأمین سرویس‌های بهداشتی و توسعه بوستان اجرا شد

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌ها مربوط به ایام نیمه شعبان بود، افزود: پیاده سازی و اصلاح جداول خیابان شهید کلهری، کبیری و قائم، اصلاح و تعمیر روشنایی معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران از جمله پروژه‌هایی بود که در مسیر بهبود امور منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۱۰۰ درصد بودجه عمرانی منطقه محقق شده است، اضافه کرد: بخش عمده‌ای از بودجه سال گذشته صرف پروژه‌های تملک و عمرانی شده و یک سوم مابقی مربوط به حوزه خدمات شهری بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه بعضی پروژه‌ها همچنان در حال انجام است، عنوان کرد: اصلاح هندسی برخی معابر، توسعه بزرگراه امام علی (ع) و بهسازی و توسعه بوستان‌ها از جمله پروژه‌های در حال اجرا در منطقه پنج است.

وی از صرف ۲۲ میلیارد تومان در پروژه توزیع آسفالت و زیرسازی خبر داد و گفت: در سال گذشته پروژه آسفالت باندهای کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) و معابر اصلی شهر مطابق اولویت اجرا شده و برای سال آینده نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 746939

دیگر خبرها

  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند