Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبین مقدم گفت:براساس آمار ادر سال گذشته ۲۸ میلیون و ۱۲۵ هزار و۸۲ مسافر از طریق خطوط قطار شهری مشهد جابجا شده اند که از این تعداد در سال ۹۹ حدود ۱۹میلیون و۲۲۵ هزار و۸۴۶ مسافر از طریق خط یک و ۸میلیون و ۸۹۹ هزارو ۲۳۶ مسافر از طریق خط دو جابجا شده اند.

«وحید مبین مقدم» گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: براساس آمار از ابتدا تا انتهای سال ۹۹ تعداد ۲۸ میلیون و ۱۲۵ هزار و۸۲ مسافر از طریق خط یک و دو قطار شهری مشهد جابجا شده اند که از این تعداد در سال ۹۹ حدود ۱۹میلیون و۲۲۵ هزار و۸۴۶ مسافر از طریق خط یک و ۸میلیون و ۸۹۹ هزارو ۲۳۶ مسافر از طریق خط دو جابجا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد اضافه کرد: این درحالی است که در سال ۹۸تعداد ۶۰ میلیون و ۴۶۵هزار و۷۶۷ هزار نفر از طریق خطوط قطار شهری مشهد جابجا شده بودند که از این تعداد ۴۶ میلیون و ۱۵۰ هزارو۷۲۱ مسافر از طریق خط یک و ۱۴میلیون و ۳۱۵ هزار و۴۶ مسافر نیز از طریق خط دو قطار شهری جابجا شده اند.

 

مبین مقدم با بیان اینکه مقایسه آمار نشان دهنده کاهش جابجایی ۳۲میلیون و ۳۴۰ هزارو ۶۸۵ مسافر از طریق خطوط قطار شهری در سال ۹۹ نسبت به مشابه سال ۹۸ است، اظهارکرد: دلیل این کاهش توقف حدود سه ماه فعالیت خطوط قطار شهری و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی با توجه به شیوع ویروس کرونا است.

 

وی ادامه داد: در سال ۹۹ ایستگاه های شریعتی، پارک ملت، بسیج، غدیر و طالقانی در خط یک و ایستگاه های شریعتی، مفتح، طبرسی، شهدا و شهید کاوه پرتردد ترین ایستگاه های خطوط قطار شهری مشهد بوده اند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: جا به جایی مسافر قطار شهری مشهد مسافر قطار شهری قطار شهری مشهد جابجا شده اند سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۰۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

محسن شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون سراسری طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ششم و هفتم اردیبهشت ماه، طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند برای حضور در محل برگزاری آزمون یا در بازگشت از خدمات ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد عنوان کرد: به منظور کاهش ترافیک در معابر منتهی به محل‌های آزمون، از داوطلبان تقاضا می‌گردد از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شرکت در آزمون استفاده کنند.

کد خبر 747687

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور