Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و با حکم قضایی ساخت و ساز های غیر مجاز در ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی مرغوب شهرستان پاکدشت به ارزش یک ۱۰۰۰ میلیارد ریال آزاد سازی شد.

سردار کیومرث عزیـــزی اظهارکرد: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حکم دستگاه قضائی و با حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار عوامل اداره جهاد کشاورزی و دیگر نهادهای مرتبط ، نسبت به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای " کبود گنبد" اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : در این راستا ۹۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز از جمله ویلا، باغچه و چهار دیواری در روستای کبود گنبد تخریب و بیش از ۱۰هکتار از اراضی کشاورزی به ارزش کارشناسی شده ۱۰۰۰ میلیارد ریال آزادسازی شد.

 فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان ضمن هشدار به متعرضان املاک و اراضی ملی و کشاورزی به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی، قبل از خرید و یا هرگونه اقدام عمرانی در زمین های کشاورزی و ... نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام کنید.پلیس

 



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد

رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی گفت: هرگونه الحاق زمین به طرح هادی روستایی مستلزم دریافت مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها است.

او افزود: دفاتر مختلف سازمان باید نشست‌هایی با بخش‌های متناظر خود در مدیریت‌های امور اراضی استان برگزار کنند و بر فعالیت آنان‌ نظارت کنند و ایرادهای کار رفع شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور ادامه داد: نظارت بر طرح‌های معاف از عوارض مانند گلخانه‌ها با دقت و حساسیت زیاد انجام شود تا انحراف از طرح‌ها صورت نگیرد.

به گفته او، تخصیص اراضی کشاورزی درجه یک و دو برای هر فعالیتی جز کشاورزی ممنوع است و همه استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند. 

افلاطونی گفت: هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا برای ۳۴ شهرستان حساس در کشور نیز فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی منصوب شود تا بتوانیم با تغییر کاربری‌های غیرمجاز برخورد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد