Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:26:52 GMT

آغاز فیلمبرداری «کوزوو» با نقش‌آفرینی فرهاد آییش

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۰۷۹۰

آغاز فیلمبرداری «کوزوو» با نقش‌آفرینی فرهاد آییش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی طبا و تهیه‌کنندگی حسن کلامی با بازی فرهاد آییش کلید زده شد.

«کوزوو» بر اساس فیلمنامه‌ای از میثم هاشمی‌طبا در ژانر کمدی ساخته می‌شود.

دیگر عوامل «کوزوو» عبارتند از مدیرتولید: بهزاد هاشمی، جانشین تهیه‌کننده: مهدیا عابدی، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: جواد گنجی، مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی، صدابردار: امید عاشوری، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح گریم: محسن دارسنج، منشی صحنه: مارال فتحی، مدیر تدارکات: مهدی عباسی‌پور، عکاس: کوروش جوان، گرافیست و مدیر تبلیغات: محمدرضا بهشتی‌نژاد و مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی زمردیان مجری طرح و سرمایه‌گذار این پروژه است.

کد خبر 5183718 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: میثم هاشمی طبا فرهاد آییش کوزوو تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه آلبوم موسیقی ویروس کرونا رادیو سلامت شهید سید مرتضی آوینی فیلم سینمایی موسیقی ایرانی شبکه نسیم برنامه رادیویی بازیگر سینما هفته هنر انقلاب اسلامی تعطیلی سینماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل

 به نقل از شهرداری قم، محمدرضا انگشت‌باف،مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم  در یکصدوبیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، اجرای مونوریل را عامل عدم اجرای خط B مترو دانست و اظهار داشت: با اجرای مونوریل امکان اجرای خط B مترو نخواهد بود.

وی به نظر مشاور بر عدم امکان دو خط حمل‌ونقل ریلی در یک مسیر اشاره کرد و افزود: بر اساس نظر مشاور با اجرای یک خط ریلی حمل‌ونقل انبوه‌بر، ضرورت ایجاد خط دوم از بین می‌رود و این در صورتی است که باوجود جمعیت منطقه پردیسان در افق پانزده‌ساله، مونوریل نمی‌تواند بار سفر این منطقه را بر دوش بگیرد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم ادامه داد: برای اجرای ۸/۶ کیلومتر نیز جاذبه سفری وجود نداشته و درواقع این هزینه نمی‌تواند برای شهر مفید باشد.

وی در پایان تأکید کرد: اجماع مدیریت استان در اجرا یا عدم اجرای پروژه تعیین تکلیفی برای ما بوده و باید در کمترین زمان پروژه تعیین تکلیف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • حذف خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل
  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن