Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با ارسال بخشنامه ای نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی استان و حضور کارکنان در محل خدمت را در طی هفته آینده اعلام کرد

فاطمه منصوری با ارسال بخشنامه ای به مدیران کل دستگاههای اجرایی استان با اعلام وضعیت رنگ بندی قرمز برای سمنان ، شاهرود و دامغان و گرمسار و نیز وضعیت رنگ بندی نارنجی برای شهرستانهای سرخه، مهدیشهر و میامی و همچنین‌وضعیت زرد کرونایی برای شهرستان آرادان اعلام کرد: وضعیت حضور کارکنان دستگاه های اجرایی از پنج شنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی و تغییر رنگ بندی کرونایی منطبق با وضعیت جدید اعلام شده برای هر شهر و رعایت بند ۴ بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بر این اساس دستگاه های اجرایی مستقر در شهرستان های سمنان ، شاهرود و دامغان و گرمسار با وضعیت قرمز، حضور تا ۵۰ درصد کارکنان دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه ضروری بوده و حضور کارکنان سایر دستگاه های اجرایی این شهرستانها نیز تا یک سوم کل کارکنان تعیین می گردد .
وی افزود: در دستگاه های ضروری و خدمات رسان مستقر در شهرستان های با وضعیت نارنجی یک سوم کارکنان در وضعیت دورکاری بوده و در سایر دستگاه های کمتر ضروری این شهرستان ها نیز ۵۰ درصد از کارکنان در وضعیت دورکاری انجام وظیفه خواهند کرد..‌
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با تشریح وضعیت دورکاری در شهرستان آرادان به عنوان تنها شهرستان زرد استان نیز گفت: یک سوم از کارکنان دستگاه های اجرایی کمتر ضروری مستقر در این شهرستان در وضعیت دورکاری و صددرصد کارکنان دستگاههای ضروری و خدمات رسان‌ این شهرستان نیز بصورت حضوری انجام وظیفه خواهند نمود.‌
منصوری در مکاتبه ی خود با مدیران کل دستگاه های اجرایی آورده است: تا اطلاع ثانوی کلیه ماموریت های اداری غیر ضروری کارکنان لغو و تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته در شهرستان های با وضعیت های قرمز ، نارنجی و زرد به ترتیب با حداکثر ۱۵ ، ۲۰ و ۳۰ نفر مجاز است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ادارات همه باهم علیه کرونا معاون استاندار سمنان دستگاه های اجرایی کارکنان دستگاه وضعیت دورکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود

مهدی یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی، تعطیلات آخر هفته، یک روز جمعه است.

معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور، تصریح کرد: در صورت تصویب لایحه، فقط دستگاه‌های خدمت‌رسان اداری (غیر از دستگاه‌های ضروری) در استان‌های دیگر مانند تهران در روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد.

یزدان‌پناه گفت: آنچه درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها مطرح شده است، شامل بخش خصوصی و دستگاه‌های ضروری مانند بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز انتظامی نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل را اخراج کرد!
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟