Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:36:19 GMT

فرماندارگناوه: زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۱۱۶۰

فرماندارگناوه: زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان تقویت شود

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری گناوه روز چهارشنبه به نقل از غلامرضا مهرجو در آیین تودیع و معارفه رئیس مخابرات این شهرستان اعلام کرد: تقویت  امکانات و تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی شهرستان گناوه نقش مهمی در حفاظت از  محیط زیست، کاهش هزینه‌ها و کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرستان دارد.

وی  اظهار داشت: امروز جهت گیری جامعه و استفاده از تکنولوژی‌های جدید اقتضا می‌کند که امکانات و تجهیزات مورد نیاز  و بستر لازم برای استقرار دولت الکترونیک فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه افزود: نیازهای افراد در جامعه امروزی تغییر زیادی یافته و به  سمت نیازهایی مانند اینترنت پرسرعت گرایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: باتوجه به موقعیت و ارتباط  تجاری و اقتصادی زیاد شهرستان گناوه با سایر نقاط ، خرید و فروش کالاها از بستر فضای مجازی افزایش چشمگیری یافته و گرایش مردم به این سمت  بیشتر شده است و  نباید از حرکت شتابان در این حوزه عقب ماند.

مهرجو گفت: در حوزه توسعه شبکه مخابراتی شهر و روستاهای این شهرستان اقدام‌های خوبی درچند سال اخیر انجام شده است.

حجت السلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه گفت: باتوجه به موقعیت شهرستان گناوه ، موضوع تکمیل دوربین‌های پایش تصویری از ضرورت‌ها است که که انتظار می‌رود در تکمیل آن تسریع شود.

 در این آیین از تلاش‌های حجت الله احمدی رئیس پیشین اداره مخابرات شهرستان گناوه تقدیر و فاضل کدایی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر ارتباطات و فناوری اطلاعات غلامرضا مهرجو گناوه شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر ارتباطات و فناوری اطلاعات گناوه شرکت مخابرات ایران اخبار کنکور شهرستان گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی در تجهیزات مخابراتی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • برداشت گندم و جو در گناوه/ وضعیت محصول در دیم‌زارها مطلوب نیست