Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ضیائیان احمدی ، مدیر تعاون روستایی استان گفت: در راستای رفاه حال روستائیان توزیع کالا‌های تنظیم بازار شامل برنج، روغن، قند و شکر و با تنظیم بازار و کاهش معضل کمبود کالا‌های اساسی و رفع دغدغه روستائیان توسط تشکل‌های تعاون روستایی استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: توزیع این قلم کالا‌های اساسی در روستا‌ها به این شبکه واگذار شد که پارسال بیش از ۴۲۵ تن گوشت منجمد، ۱۵۲ تن قند و ۲۴۲ تن شکر، ۲۳۷ تن روغن، ۳۷۳ تن برنج و ۶ تن مرغ منجمد توسط شبکه تعاون روستایی خراسان جنوبی توزیع شده است.

ضیائیان احمدی  گفت: همچنین در روستا‌ها توزیع آرد روستایی نیز پارسال توسط این تشکل‌ها انجام شد که میزان آرد توزیع در کل استان ۴۳۷ هزار و ۲۳ تُن توسط ۶۰ شرکت در سطح هزار و ۸۷۱ روستا انجام شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالاهای اساسی تنطیم بازار تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدکاظم موسوی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ مرکز خرید گندم در شبکه تعاون روستایی استان پیش‌بینی شده است تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.

مدیر تعاون روستایی استان فارس با بیان اینکه قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است اعلام کرد: سال گذشته نرخ خرید تضمینی ۱۵ هزار تومان بود.

موسوی بیان کرد: سال گذشته ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵ هزار تومان خریداری شد که حدود ۶۵ درصد این میزان خرید توسط شبکه تعاون روستایی و تولید استان و به صورت مویرگی از کشاورزان در دورترین نقاط استان خریداری شده است.

وی در پایان گفت: شبکه تعاون روستایی فارس تا امروز ۲۱ هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان استان فارس خرید کرده است.

کد خبر 6081893

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده دامی و کشاورزی
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان