Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از افزایش ۶۵ درصدی بودجه دولتی این‌ مجموعه در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل خبر داد.

مهدی مشفق با اعلام این خبر گفت: بودجه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۹ ، بالغ بر ۱۹۵ میلیارد تومان بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ با تلاش و پیگیری مسئولان کانون و مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ۳۲۰میلیارد تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم‌چنین افزود: در نتیجه عملکرد موفق کانون در طول سه سال گذشته و احیای جایگاه و ماموریت‌های این نهاد فرهنگی و با رایزنی‌ها و گفتگو با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مسئولان سازمان برنامه و بودجه در خصوص مسایل و مشکلات کانون، بودجه دولتی این مجموعه در سال جدید نسبت به سال ۱۳۹۶ نزدیک به ۲ونیم برابر یعنی از ۱۳۵میلیارد به ۳۲۰میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در ادامه یادآور شد: در سال گذشته علی‌رغم کاهش درآمد‌های کانون پرورش فکری و کانون زبان ایران به دلیل شیوع بیماری کرونا اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف کاری کانون انجام شده که از آن جمله می‌توان به ساخت فیلم «یدو»، انتشار بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان، برگزاری موفق دوره‌های آموزش آنلاین در کانون، افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون خدمات کشوری اشاره کرد.

مشفق اضافه کرد: اگرچه افزایش پایه حقوق همکاران باعث شد تا برخی مزایای کوتاه مدت مانند پاداش مجمع و... تحت‌الشعاع قرار گیرد، اما اثر بلند مدت آن در حقوق بازنشستگی‌شان بسیار ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

وی در مورد حقوق و مزایای همکاران قراردادی کانون نیز ابراز داشت: در سال جدید تلاش شده تا با استفاده از برخی زمینه‌های قانونی تغییرات خوبی در حقوق و مزایای این گروه از همکاران ایجاد کنیم که جزییات آن پس از صدور احکام سال جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مشفق اظهار امیدواری کرد با توجه به افزایش بودجه‌ی دولتی کانون در سال جدید و تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد زمینه‌های درآمدی جدید بتوانیم مزایای بیشتری را در اختیار همکاران محترم قرار دهیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در پایان گفت: تلاش شده است تا پاداشی که هر سال با عنوان پاداش مجمع پرداخت می‌شد نیز پس از برگزاری مجمع سالیانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به حساب کارکنان این مجموعه واریز شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وزارت ارشاد کانون پرورش فکری سال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت