Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگو و معاون هماهنگی وزارت کشور در نامه ای به حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان محترم کل کشور با تاکید بر ضرورت روشنگری موضوع ساخت و ساز محمودیه شهرستان دماوند تصریح کرده است: پیرو جلسه اخیر شورای عالی حفظ حقوق بیت المال، با انعکاس رسانه ای قسمتی از بیانات دادستان محترم کل کشور در خصوص ساخت و ساز محمودیه، این طور به مخاطبان القا گردیده است که گویا تخلفی از سوی مجموعه وزارت کشور  در این حوزه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مکاتبه معاون هماهنگی وزارت کشور با اشاره به اینکه تاریخ ساخت و ساز محمودیه مربوط به بازه زمانی سال 1385 و در  دولت نهم است؛ درخواست شده است: با عنایت به اهمیت موضوع و لزوم اطلاع رسانی صحیح و جلوگیری از سوء استفاده بدخواهان کشور، نسبت به تنویر و روشنگری افکار عمومی از سوی دادستانی کل کشور جهت شفاف سازی این موضوع که ساخت و ساز محمودیه هیچ ارتباطی با وزارت کشور دولت تدبیر و امید ندارد؛ اقدام عاجل صورت پذیرد.

قابل ذکر است که پیرو درخواست معاون هماهنگی وزارت کشور، دبیرخانه شورایعالی حفظ حقوق بیت المال در اجرای دستور دادستان محترم کل کشور و در جوابیه ای اعلام کرده است؛ موضوع مزرعه محمودیه دماوند دعوای مطروحه میان اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند به طرفیت یک شرکت تعاونی مسکن است که در سال ۱۳۹۰ منجر به صدور رای شده است. در ادامه جوابیه آمده است: بیانات دادستان محترم کل کشور در جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال با تاکید بر این بوده است که تغییر کاربری توسط یک شرکت تعاونی صورت گرفته و با توجه به شخصیت حقوقی مستقل آن به عنوان یک شرکت تجاری و همچنین تاریخ صدور آراء،  هیچگاه این موضوع به مجموعه وزارت کشور و مدیریت فعلی آن منتسب نشده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 وزارت کشور حجت الاسلام و المسلمین منتظری ساخت و ساز دماوند ساخت و ساز در دماوند سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 دادستان محترم کل کشور وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو