Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله میلیاردی پارچه قاچاق در خلخال

فرمانده انتظامی استان اردبیل از توقیف محموله پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات پلیس خلخال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ بسیج شهرستان خلخال هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده خلخال-اسالم به یک دستگاه کامیونت خاور مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

او افزود: مأموران کلانتری در بازرسی از این خودرو ۳۴۰ طاقه پارچه خارجی که به صورت قاچاق و بدون مجوز قانونی حمل می‌شد؛ کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ارزش پارچه‌های قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

سردار حسینی تصریح کرد: در رابطه با کشفیات این عملیات ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

پلمب کارگاه تولید نوشیدنی‌های غیرمجاز

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف بیش از یک میلیون عدد نوشیدنی غیرمجاز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تولید نوشیدنی‌های غیرمجاز و غیربهداشتی در کارگاهی درشهرک صنعتی شماره ۲ استان اردبیل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان نمین قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های لازم و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل و پس از هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان اداره غذا و دارو به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در بازرسی از این کارگاه یک میلیون و ۵۰ هزار عدد نوشیدنی غیرمجاز و غیربهداشتی از نوع نوشمک کشف، که با دستور مقام قضائی کارگاه پلمب شد.

سردار حسینی با تاکید بر برخورد قاطع با اصناف متخلف افزود: ارزش کشفیات این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال است.

او تصریح کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

احتکار ۱۶۰ تن میلگرد در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۱۶۰ تن میلگرد تن احتکار شده به ارزش بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پدیده شوم احتکار و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی میلگرد در یک انبار در شهرک صنعتی شهر اردبیل، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

او با اشاره به انجام هماهنگی قضائی افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی و همراهی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی به آدرس این انبار اعزام و موفق شدند در بازرسی‌های به عمل آمده ۱۶۰ تن میلگرد که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده را ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه محتکر دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد؛ تصریح کرد: اقدامات قانونی در این رابطه در حال انجام است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث محموله قاچاق قاچاق کالا احتکار کالا فرمانده انتظامی استان اردبیل ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری

سرگرد نواب داورپناه فرمانده انتظامی شهرستان آغاجاری گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان آغاجاری حین گشت زنی در محور ورودی شهرستان امیدیه به یک دستگاه خودروی پراید وانت حامل بار مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی آن را متوقف کردند.

او می‌گوید: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۷۲۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا و ۹ هزار و ۵۴۰ عدد کاپوچینو قاچاق کشف شد.

سرگرد داورپناه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه را ۷۰۰ میلیون ریال برآورده کردند، ادامه داد: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین