Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق فوتبال گفت: پرسپولیس به جز بازی با گل گهر سایر مسابقات را با اختلاف یک گل برده و موقعیت‌ها را به راحتی از دست داده است.

مهدی مناجاتی در گفت‌و‌گو با میزان در خصوص عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با با پدیده اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی ارائه داد و موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کرد که متاسفانه با اشتباه بازیکنان از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس به جز بازی با گل گهر سایر مسابقات را با اختلاف یک گل برده و موقعیت‌ها را به راحتی از دست داده است.

وی با اشاره به اینکه عدم گلزنی در پرسپولیس مدت‌هاست ادامه دارد عنوان کرد: عمده مشکل این تیم مربوط به شرایط روحی و روانی بازیکنان است. اگر دروازه خالی هم باشد با وجود شرایط نامناسب روحی باز هم بازیکنان نمی‌توانند گل بزنند. از طرفی پرسپولیس در ضربات ایستگاهی آسیب‌پذیر است که این مشکل از قبل نیز وجود داشته، اما امیداوارم تا بازی‌های آسیایی تیم در شرایط بهتری قرار گیرد.

مربی فوتبال کشورمان در خصوص شانس قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس بی شک شانس اول قهرمانی است، البته سپاهان نیز شرایط خوبی دارد، اما برخی مدعیان مثل تراکتور و استقلال با وجود تلاش‌های زیادی که کردند، اندکی فاصله گرفتند.

مناجاتی در رابطه با عملکرد یحیی گل‌محمدی در لیگ بیستم گفت: در نیم فصل اول یکسری حاشیه‌هایی ایجاد و پرسپولیس با کسب چند تساوی سر همین قضیه دچار مشکل شد، اما بعد از آن گل‌محمدی روند رو به جلویی پیش گرفت.

وی درباره عملکرد تیم ملی ایران در دیدار با سوریه عنوان کرد: بازی تدارکاتی سوریه را با دیدار‌های بحرین و عراق نمی‌توان مقایسه کرد و از این بازی نمی‌توان نتیجه خاصی گرفت. بازی‌های مقدماتی جام جهانی در زمین بحرین صورت می‌گیرد که اگر اینطور نبود به عنوان تیم دوم با یک مساوی می‌توانستیم صعود کنیم.

مناجاتی در خصوص شانس صعود ایران به جام جهانی خاطرنشان کرد: در مقدماتی جام‌جهانی با تیم‌هایی بازی داریم که همیشه آن‌ها را برده‌ایم. شانس ایران برای صعود به جام جهانی بیشتر از سایر کشور‌هاست به شرط اینکه همه دست به دست هم دهیم تا در این مدت تمرکز تیم را بالا برده و فرم مطلوب خود را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: انجام چهاردهمین تست کرونا در تیم فوتبال نساجی مازندران

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی مناجاتی پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی مناجاتی پرسپولیس جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند

به گزارش "ورزش سه"، جری بنگستون مهاجم هندوراسی سابق پرسپولیس و ذوب آهن، حالا با اینکه ۳۶ ساله شده هنوز با حفظ فرم گلزنی خودش از بهترین مهاجم‌های لیگ هندوراس است و با توجه به اینکه رقابت در لیگ این کشور و بازی در المپیا، یکی از تجربیات خاص او محسوب می‌شود به نظر از شرایط موجود رضایت خاطر دارد.

او در لیگ این کشور ۱۷ گل در ۳۴ بازی به ثمر رسانده و در مجموع تمامی رقابت‌ها، جری بنگستون بعد از کریستیانو رونالدو بیشترین گل را به عنوان یک بازیکن بالای ۳۴ سال به ثمر رسانده است. با بنگستون گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم و با این بازیکن درباره شرایط کنونی‌اش صحبت کردیم.

*این روزها در هندوراس، بهترین روزهای خود را پشت سر می‌گذاری و به نظر قصد خداحافظی نداری.
من قبل‌تر هم آقای گل لیگ کشورم شدم اما در آن دوره خیلی جوان بودم. الان از نظر تجربه، به سطحی رسیده‌ام که خیالم از نحوه برخورد با صحنه‌های مختلف راحت‌تر است. تولد ۳۷ سالگی من در راه است و تا زمانی که پاهایم احساس خستگی نکنند می‌خواهم بازی کنم.

*از وضعیت فوتبال ایران، پرسپولیس و یا ذوب آهن با خبر هستی؟ 
نمی‌توانم هر هفته و یا هر ماه آنها را چک کنم ولی از دوستان ایرانیم همیشه درباره فوتبال این کشور پرس‌وجو می‌کنم. پرسپولیس یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های آسیا است و از آنجا که شنیدم در چند فصل اخیر قهرمانی‌های پی در پی را تجربه کرده، هرگز تعجب نکردم چون از شخصیت و سطح بالای آنها با خبر بودم.

*جو هواداران المپیا در فوتبال هندوراس، یکی از مخوف‌ترین کانون‌های هواداری در فوتبال این قاره است و اگر بخواهی آن را با جو ایران مقایسه کنی، چه تفاوت و چه شباهت‌هایی از آنها سراغ داری؟
مردم کشور ما مثل ایرانی‌ها برای هر کاری که مربوط به فوتبال باشد بسیار مشتاق هستند. ما در المپیا به واسطه جو هوادارانمان، نمی‌توانیم به چیزی جز قهرمانی فکر کنیم و همیشه بهترین عملکردمان را مقابل آنها اجرا می‌کنیم. در ایران زمانی که برای پرسپولیس بازی می‌کردم، هواداران وضعیت مشابه با المپیا را برای ما درست کرده بودند و پیش از آنکه راهی این تیم شوم، اطلاعاتی داشتم که می‌دانستم هواداران پرسپولیس از خاص‌ترین هواداران فوتبال در جهان هستند.

*هم‌بازیان سابق تو در پرسپولیس یا ذوب آهن هر کدام وضعیت متفاوتی را تجربه کردند اما مهدی طارمی با بازی در پورتو شرایط خاص‌تری دارد و حالا در آستانه انتقال به اینترمیلان است؛ تو همراه با او بازی‌های زیادی داشتی و آیا از این اتفاق با خبر بودی؟
مهدی در دوران حضور من بازیکن خوبی بود و استعدادش را در تمرینات نشان می‌داد. با او هر از گاهی در ارتباط هستم اما آخرین مکالمه ما برای مدت‌ها پیش است. او لایق بازی در پورتو و تیم‌های بزرگ جهان است.

دیگر خبرها

  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است
  • بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند
  • افسری: از 23 هفته لیگ یک بار هم سرمربی ما از کوره در رفته/ برابر استقلال خوزستان غایبی نداریم
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود