Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی امین، تامین سرمایه امین و لوله و ماشین‌سازی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، بیمه پاسارگاد و تولید برق ماهتاب کهنوج در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 10هزار و 888واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 249هزار و 898واحد به کار خود پایان داد و بیش از یک میلیارد و 872میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 181میلیارد تومان در بیش از 242هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروسازی امین، تامین سرمایه امین و لوله و ماشین‌سازی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های معدنی دماوند، رادیاتور ایران و به پرداخت ملت بیشترین افت را تجربه کردند.

شاخص بورس منفی ماند

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 568میلیون ورقه به‌ارزش 13میلیارد و 578میلیون تومان در 77هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 7واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 924واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، بیمه پاسارگاد و تولید برق ماهتاب کهنوج بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و صنایع ماشین‌های اداری ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاخص بورس فرابورس بورس تهران شاخص بورس فرابورس بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۱۹۷۱ واحدی به ۲,۲۶۱,۳۹۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ با رشد ۱۱۹۷۱ واحدی به ۲,۲۶۱,۳۹۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۷۹۹.۶۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۴.۱۸۱ میلیارد سهم بود که طی ۴۰۸,۴۱۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۶,۷۹۴.۴۸۲ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۴۲۶,۱۹۱.۳۷۰ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فارس»، «ذوب» و «بوعلی» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 739469

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • توفان بورس و ابهام در بازار ارز / در خرید دلار و سکه احتیاط کنید!
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • با حواله جانبازی، تانک ۴ میلیارد تومانی بخرید!