Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملی ایران کارت اعتباری خود را در اختیار همه متقاضیان قرار می دهد و برای ارائه این خدمت هیچ محدودیتی ندارد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کارت اعتباری که یک ابزار برای خرید غیرنقدی و بازپرداخت مبلغ خرید به صورت اقساطی است، این امکان را به خریدار می دهد که بدون پرداخت وجه نقد و تنها به اعتبار بانک، نیاز خود به خرید مایحتاج عمومی را در لحظه برآورده کرده و پرداخت مبلغ آن را با تاخیر قابل توجهی آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ابزار جایگزین بسیاری مناسبی برای تسهیلات خرید کالاست، چرا که تنها به میزان مورد نیاز از اعتبار آن کاسته می شود و نرخ سود تسهیلات نیز تنها به میزان اعتبار استفاده شده از متقاضی دریافت خواهد شد.
همچنین دریافت کننده کارت اعتباری می تواند ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻣــﻰ ﻓﺮﻭﺷــﮕﺎﻩ ﻫﺎﻯ ﺩﺍﺭﺍﻯ ﭘﺎﻳﺎﻧــﻪ ﻓــﺮﻭﺵ ﻭ ﻓﺮﻭﺷــﮕﺎﻩ ﻫﺎﻯ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘــﻰ، ﻧﺴــﺒﺖ ﺑــﻪ ﺧﺮﻳــﺪ ﻛﺎﻻ ﻭ ﺩﺭﻳﺎﻓــﺖ ﺧﺪﻣــﺎﺕ ﺍﻗــﺪﺍﻡ کرﺩﻩ ﻭ ﺍﻋﺘﺒــﺎﺭ ﻣﺼــﺮﻑ ﺷــﺪﻩ ﺭﺍ ﺑــﻪ ﺻــﻮﺭﺕ ﺍﻗﺴﺎﻁ ﺩﻟﺨﻮﺍﻩ ﺑﻪ ﺑﺎﻧﻚ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ کند.
کارت اعتباری بانک ملی ایران که ﺑــﻪ ﺻــﻮﺭﺕ ﺍﻧﻔــﺮﺍﺩﻯ ﻭ ﮔﺮﻭﻫــﻰ ﺍﺯ ﻣﺒﻠــﻎ 10 ﻣﻴﻠﻴــﻮﻥ ﺭﻳــﺎﻝ ﺗــﺎ ﻣﺒﻠــﻎ 500 ﻣﻴﻠﻴــﻮﻥ ﺭﻳــﺎﻝ ﺩﺭ تمامی ﺷﻌﺐ ارائه می شود، تنها به شرط داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام، داشتنن یک حساب نزد شعب این بانک، عدم سابقه چک برگشتی و نداشتن بدهی غیرجاری نزد شبکه بانکی کشور در کنار ارائه تضامین یا وثایق مورد قبول بانک تحویل می شود.
نرخ سود کارت اعتباری بانک ملی ایران سالانه 18 درصد است و یک درصد از اعتبار تخصیصی در کارت‌های اعتباری، به عنوان حق اشتراک ارائه خدمات یک ساله دریافت می شود.
حق اشتراک کارت های اعتباری در اولین صورتحساب پس از خرید، بعد از انتخاب قسط دلخواه تنها با کارمزد سالانه (یک درصد سقف اعتبار) و سود دوره خرید در صورت انجام تراکنش در طی دوره صورتحساب قابل پرداخت است و مبلغ اولین قسط آن نیز در نخستین صورتحساب بعد از آن دریافت خواهد شد.
همچنین کسانی که از کارت اعتباری خود استفاده نکنند تنها کارمزد یک درصد سقف اعتبار را پرداخت خواهند کرد و مبلغی به عنوان سود برای آنها محاسبه نخواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک ملی ایران کارت اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود

فیض گفت: تکمیل ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر نقش مهمی در ارایه خدمات در زمینه مهارت آموزی و اشتغالزایی برای جوانان مهدیشهری دارد.

وی ادامه داد: ساخت ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر از ۱۳۹۸ آغاز شد و تا پایان سال گذشته ۲۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت این مرکز هزینه شد که با تخصیص این اعتبارات، طرح پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد دارد.

وی بیان کرد: ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر دارای اسکلت بتنی با زیربنای ۲هزار و ۴۵۰ متر مربع در سه طبقه است.

وی اضافه کرد: چهار کارگاه سنگین آموزشی، ۲ کارگاه سبک آموزشی، ۲ کارگاه آموزش گردشگری و هتل‌داری، سالن جلسات و فضای اداری از جمله ظرفیت‌های ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر خواهد بود

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • حمله موشکی ایران، رتبه اعتباری اسرائیل را کاهش داد
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد