Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیرسعید کریمی رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از راه‌اندازی بخش دوم ICU بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خبر داد و گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز در تهران، تعداد بیشتری تخت ویژه ICU برای خدمت‌رسانی به هموطنان نسبت به گذشته نیاز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه به همت علیرضا خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و سایر مسئولان مجوز افزایش تخت‌های دیگر ICU برای بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است، اظهار کرد: با کمک رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و همکارانمان، یکی از بخش‌های موجود در ساختمان شماره ۴ این مرکز درمانی بازسازی و با خرید بروزترین تجهیزات پزشکی تجهیز شد.

کریمی ادامه داد: این بخش دارای بالاترین سطح استاندار‌های بیمارستانی است و به‌صورت ۲۴ ساعته از بیماران بستری در این بخش مراقبت به عمل می‌آید.

رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اضافه کرد: در این بخش از باسابقه‌ترین پرستاران و پرسنل که هرکدام بیش از چند سال سابقه خدمت در بخش‌های ویژه دارند، بهره گرفتیم. در واقع با راه‌اندازی بخش دوم ICU، تخت‌های ویژه ICU را به ۱۸ تخت افزایش دادیم.

همچنین حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تأکید بر لزوم اهمیت خدمت‌رسانی بیشتر به بیماران کرونایی در وضعیت قرمز کرونایی، گفت: در این راستا یک بخش جدید در بیمارستان فرهیختگان به بیماران کرونایی اختصاص یافت تا بتوانیم به درمان تعداد بیشتری از بیماران بپردازیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بیمارستان بوعلی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان