Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شهرکی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا و مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان‌ و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با اشاره به اینکه تغییر رنگبندی مشخص و پروتکل‌های آن شفاف بوده و به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شده است اظهارداشت: در حوزه صنوف تعطیلی و در ادارات محدودیت حضور کارکنان را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در شرایط وضعیت قرمز کرونایی مردم باید هربرنامه خاصی را کنسل کنند افزود: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان به منظور پیشگیری از افزایش تعداد مبتلایان اعمال برخی محدودیت‌ها از امروز از سرگرفته شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا با بیان اینکه فرمانداران نیز در هر حوزه شهرستانی طبق اعلام ستاد مدیریت بحران کرونا شهرستان مربوطه و رنگبندی‌ها اقدام به اعمال محدودیت‌ها خواهند کرد گفت: در بخش محدودیت‌های تردد درون شهری از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان وجود داشته و برای تردد بین‌شهری نیز محدودیت و الزامات در نظرگرفته شده است.

او  با اشاره به اینکه نخستین محدودیت مربوط به اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی است بیان کرد: در شهرهای قرمز تا یک سوم کارکنان برای خدمات ضروری می‌توانند حضور داشته و بقیه به صورت دورکاری فعالیت کنند.

شهرکی با تاکید بر اینکه محدودیت دوم مربوط به مشاغل بوده و اصناف نیز درجه‌بندی می‌شوند گفت: در این بین صنوف درجه اول سوپر مارکت‌ها و خبازی‌ها الزام به باز شدن دارند و مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار در شهرهای قرمز و سه و چهار در شهرهای نارنجی باید تعطیل شوند.

او با بیان اینکه سفر و برگزاری نشست‌های اداری با رعایت پروتکل‌ها و محدودیت انجام خواهد شد تاکید کرد: تعداد شرکت‌کنندگان این نشست‌ها در وضعیت زرد حداکثر۳۰ نفر، وضعیت نارنجی حداکثر ۲۰ نفر و قرمز حداکثر ۱۵ نفر است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، امروز در مراسمی با حضور ۲۰۰ اداره بزرگ شهر تهران، از اداراتی که در تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور مدیریت مصرف با شرکت توانیر همکاری داشتند، تقدیر شد.
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران با بیان اینکه تهران دارای پنج هزار و ۵۲ اداره است، گفت: میزان مصرف برق این ادارات در فصل تابستان تا ۳۸۰ مگاوات ساعت برق می‌رسد که در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران سال گذشته، روزانه به طور متوسط مصرف برق این ادارات ۱۵۰ مگاوات ساعت، کاهش یافت. 
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران اضافه کرد: امسال ادارات موظف هستند تا ۱۵ خردادماه برچسب انرژی دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق نیروی تهران نیز درخصوص پیش بینی مصارف شهر تهران در تابستان پیش‌رو گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • زاهدان رکوردار هوای ناسالم در کشور/ شاخص کیفی ۲۴ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص