Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذاکری با انتقاد از عملکرد ستاد ملی کرونا گفت: تصمیمات نادرست و دیرهنگام موجب بروز وضعیت قرمز در گیلان و رشت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « بهراد ذاکری» در جلسه شورای شهر رشت که ظهر امروز(چهارشنبه، ۱۸ فروردین) برگزار شد، با ابراز تاسف از شیوع بحران زای کووید ۱۹ در سراسر کشور و از جمله استان گیلان اظهار کرد: جامعه پزشکی بارها نسبت به عدم تصمیم های جدی و به موقع درباره شیوع کرونا فریاد زده اما متاسفانه تاخیر در تصمیم گیری ها و بی توجهی به نظرات متخصصان در ستاد کرونا باعث بروز چنین وضعیتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر رشت با اشاره به اهمیت اتخاذ تصمیم گیری به موقع در حوزه بهداشت و سلامت افزود: متاسفانه در سطح کشور شاهد ادامه روند تصمیم گیری های ناقص، اشتباه و دیرهنگام ستاد ملی کرونا هستیم و جامعه پزشکی می داند که یک روز یا یک ساعت تاخیر در تصمیم گیری می تواند جان افراد را به خطر بیاندازد.

 

وی گفت: در استان گیلان هم با وجود درخواست های مکرر برای اتخاذ تصمیمات درست، با اعلام عدم استقلال در تصمیم گیری از سوی مسئولان ارشد استان مواجه بوده و هستیم.

ذاکری با بیان اینکه از استاندار خواهشمند هستیم که در استان تصمیمات تعطیلی و دورکاری اتخاذ کند ادامه داد: لزومی ندارد برای حفظ جان مردم منتظر تصمیمات کشوری باشیم.

 

وی درخواست دورکاری و نوبت بندی فعالیت کارکنان شهرداری را مجددا تکرار و اعلام کرد: برای حفظ سلامت کارکنان و شهروندان، شهردار نسبت به تعیین دورکاری و نوبت بندی فعالیت شهرداری در مناطق و سازمان ها اقدام کند.

 

عضو شورا همچنین نسبت به بی توجهی به مصوبات شورا در شهرداری انتقاد کرد و به شهردار تذکر داد.

 

ذاکری با بیان اینکه هنوز وضعیت خرید بنای تاریخی دانشسرا مشخص نیست گفت: خرید دانشسرا یک خواسته و دغدغه عمومی بوده و شورا هم نسبت به آن مصوبه لازم را انجام داده و به شهردار ابلاغ کرده است اما هنوز اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

 

وی تصریح کرد: شهردار نسبت به تعلل در اجرای مصوبه ی شورا باید پاسخگو باشد.

*مردم تاوان تصمیمات نادرست مسئولان را می دهند

عضو دیگر شورا هم در این جلسه نسبت به باز گذاشتن ورودی استان ها برای سفرهای نوروزی انتقاد کرد و وضعیت قرمز شدن استان گیلان را نتیجه چنین تصمیمات اشتباه دولت دانست.

 

«فرهام زاهد»با بیان اینکه وضعیت ویروس در استان پیش از نوروز کنترل شده بود اظهار کرد: باز گذاشتن ورودی استان ها و ممانعت نکردن از سفرهای نوروزی موجب ایجاد چنین وضعیت بحرانی در کشور و استان شده است.

 

وی افزود: تاوان تصمیمات اشتباه مسئولان را مردم می دهند و شاهد قرمز شدن اکثر شهرها از جمله رشت هستیم.

 

زاهد با یادآوری روزهای تلخ اسفند سال ۹۸ که تعداد تلفات کرونا در رشت به روزی ۵۰ کشته می رسید خواستار اتخاذ تصمیمات درست مسئولان شد.

 

در این جلسه کمک مالی ۳۰۰ میلیون ریالی شهرداری رشت به خانه ی مطبوعات استان به تصویب اعضا رسید.

پایان پیام/596

منبع: شبستان

کلیدواژه: تلفات کرونا وضعیت قرمز کرونا در گیلان شورای شهر رشت تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز

ایسنا/گیلان مدیر مخابرات منطقه گیلان از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ورود مهمانان و مسافران نوروزی به استان خبر داد.

یداله حسنی ۸ فروردین در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: از آغاز سال جدید و فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و ورود مسافران عزیز در استان، تمهیدات لازم در مخابرات منطقه گیلان اندیشیده شد و تیم‌های فنی، پشتیبانی و نگهداری  مخابرات گیلان در آماده باش کامل قرار گرفتند و نتیجه این اقدامات رفع سریع اختلالات، پوشش حداکثری و پایداری شبکه ارتباطی در استان به‌ویژه در زمان  بارندگی‌های شدید و وزش باد در برخی نقاط را داشتیم.

مدیر مخابرات منطقه گیلان افزود: اختلالات عمده و تاثیرگذاری از آغاز سال ۱۴۰۳ تاکنون نداشتیم و در بعضی از سایت‌های تلفن همراه و ایستگاه اگر قطعی داشتیم که با تلاش همکاران در کمترین زمان ممکن، قطعی‌ها رفع و در حال حاضر وضعیت شبکه ارتباطی استان پایدار است.

مدیر مخابرات منطقه گیلان با بیان اینکه وضعیت شبکه و سایت‌های ارتباطی استان به صورت لحظه‌ای مانیتور و رصد می‌شود، از آماده باش کامل تیم‌های پشتیبانی ارتباطی و مدیریت بحران در این بخش تا پایان تعطیلات نوروزی و شرایط جوی و بارش‌های بهاری در استان خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • تصمیمات نادرست دولت بورس را سوزاند؟
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • رفع مشکل آب شرب رودسر تا ۳ ماه آینده
  • هشدار حفاظت محیط زیست گیلان در خصوص خطر بروز آتش سوزی در طبیعت
  • هشدار آتش سوزی در مناطق جنگلی و تالابی گیلان