Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و ‌بلوچستان در نشست مشترک با فرمانده و جمعی از معاونان انتظامی سیستان وبلوچستان اظهارداشت: حادثه اتفاق افتاده در سراوان نیاز به کار کارشناسی و شناسایی نقاط ضعف دارد به گونه‌ای که در مواجهه با موارد مشابه طرح‌ریزی و تدابیری در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: ضعف در اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های داخلی و عملکرد هماهنگ و حساب شده رسانه‌های معاند در این حادثه قابل توجه بود که باید در این حوزه تحلیل و بررسی‌هایی صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان ‌و بلوچستان تصریح کرد: عملکرد خوب نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و عدم تیراندازی به معترضان از ایجاد التهاب جلوگیری کرد البته مردم بصیر و آگاه استان نیز راه خود را از دشمنان جدا کردند به گونه‌ای که برخی از اموال عمومی در فرمانداری سراوان تخریب شد اما به عکس امامین انقلاب که جز نمادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است هیچگونه تعرضی صورت نگرفت و این نشان می دهد که معترضان با نظام هیچ مشکلی نداشتند و تنها به دنبال حق خود بودند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: افزایش‌ میزان کشفیات نشان دهنده تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی است اما از سوی دیگر نشان می دهد که برخی سودجویان و متخلفان نیز بیکار ننشسته و همواره در تکاپو هستند.
آیت الله محامی ادامه داد: دستگاه‌های مختلفی در این جهت نقش آفرین هستند اما نیروی انتظامی در خط مقدم قرار دارد و باید به عنوان مدعی، پیگیر این مسائل از جهات مختلف فرهنگی باشد و باید بدانیم تاثیر کار فرهنگی به تدریج و به مرور زمان خواهد بود.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: براساس آمار ارائه شده از سوی نیروی انتظامی برخی جرائم در سیستان وبلوچستان با کاهش روبرو است اما این با احساس جامعه مغایرت دارد و باید ریشه‌یابی شود.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق گفت: در این صورت مردم آرامش و امنیت را بهتر حس خواهند کرد و مانعی برای تبلیغات سو دشمنان ایجاد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی استان در سال گذشته اظهارداشت: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در سال گذشته تعداد ۶ شهید سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

سردار احمد طاهری افزود: متاسفانه احساس ناامنی و نگرانی‌هایی در بین مردم وجود دارد اما با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی سیستان‌وبلوچستان در بسیاری از حوزه‌ها با کاهش جرائم روبرو هستیم و در بسیاری از شاخص‌ها رشد داشته‌ایم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فرماندهان نظامی سیستان و بلوچستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مهدی تاج از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

مهدی تاج امروز به سیستان و بلوچستان سفر کرد

طرفداری | مهدی تاج، در سفر به استان سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده این استان بازدید کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در منطقه سیل زده دستیاری شهرستان نگور چابهار حضور یافته و ضمن بازدید از سالن ورزشی که به دلیل سیل آسیب دیده است، با اهالی منطقه درمورد آخرین وضعیت‌شان صحبت کرد.

همچنین کمک‌های جمع آوری شده نیز در اختیار مردم سیل زده قرار گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های حادثه ساز تا آخر تعطیلات نوروز
  • ساحل زیبای چانف در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • عکسی از فرمانده بلندپایه ارتش در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۱۴ درصدی سرقت در استان گلستان
  • عواید حاصل از کشف و ضبط سوخت قاچاق به مرزنشینان تعلق می‌گیرد
  • بازدید مهدی تاج از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • حضور مهدی تاج در جمع مردم سیل زده سیستان و بلوچستان+ عکس
  • حمایت از طرح های اشتغالزایی با اولویت و جدیت بیشتری دنبال شود
  • آخرین بسته شهروند خبرنگار سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان