Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: رئیس فدراسیون فوتبال بحث شفافیت و شایسته سالاری را مطرح کرده، اما با انتصاباتی که انجام داده، امیدی به آینده فوتبال نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدمهدی فروردین درباره انتصابات اخیر در فدراسیون فوتبال از جمله انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی اظهار داشت: به صورت تلفنی با رئیس فدراسیون صحبت کردم و گلایه‌های مردم و افکار عمومی را به اطلاع او رساندم، چرا که مهمترین موضوع، مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال بی‌طرف بودیم، اما پس از انتخابات در موضع نظارت و انجام وظیفه قانونی حضور داریم. در واقع این نظارت در جهت مطالبه قانونی و حُسن اجرای قانون است. جایی که بحث اعتبارات باشد، مجلس تلاش می‌کند بودجه مورد نیاز در اختیار فدراسیون‌های مختلف از جمله فوتبال قرار بگیرد. با این وجود شاهد هستیم که در فدراسیون فوتبال برخی مسائل در نظر گرفته نمی‌شود و انتصاب‌هایی صورت می‌گیرد که ترکش آن به مجلس می‌خورد.

رئیس فراکسیون ورزش در مجلس عنوان کرد: فوتبال را باید فوتبالی‌های موجه و مورد قبول که کم هم نیستند، اداره کنند. چهره‌های شاخصی از دهه‌های 40، 50 و 60 داریم که قابلیت‌های زیادی دارند. حتماً باید از دنیا که رفتند، یاد آنها بیفتیم و بر سر مزارشان فاتحه بخوانیم؟ 6 بازیکن سال آسیا در فوتبال ایران داریم که همگی توانمند هستند.

فروردین یادآور شد: انتصابات اخیر یک نارضایتی عمومی را به دنبال داشته و مجلس نیز ورود و نظارت می‌کند تا مشخص شود چه دست‌هایی در پشت پرده وجود دارد که حتی اعضای مجمع فدراسیون و هیئت رئیسه از اینگونه انتصابات اطلاع ندارند.

وی به تسنیم گفت: همان مجمعی که در انتخابات حضور داشت، می‌تواند این بار به نشانه اعتراض به اتفاقات اخیر تشکیل شود، چرا که چنین انتخاب‌هایی به نوعی یک بی‌احترامی تلقی می‌شود. واقعاً چگونه است که نه وزارت ورزش، نه هیئت رئیسه و نه اعضای مجمع بی‌خبر بوده‌اند؟

رئیس فراکسیون ورزش مجلس خاطرنشان کرد: فوتبال مخاطب زیادی دارد و همه به آنها نگاه می‌کنند. عزیزی خادم بحث شفافیت و شایسته سالاری و همچنین توسعه فوتبال را مطرح کرده بود، اما با اینگونه انتصابات و افرادی که می‌آیند، امیدی به آینده فوتبال نیست.

فروردین گفت: اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هم منعفل نباشند و باید مقتدر عمل کنند. قنبرزاده و دیگر اعضا افراد باسابقه‌ای هستند و باید از رئیس فدراسیون بخواهند که درباره انتصابات توضیح بدهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت فراکسیون ورزش فدراسیون فوتبال عزیزی خادم اعمال ماه شعبان نشست وین سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت رئیس فراکسیون ورزش فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسدالله بادامچیان عصر یکشنبه در نشست منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب موتلفه اسلامی که با عنوان اولویت‌های مجلس تحول و تکامل در موسسه فرهنگی شهدای موتلفه برگزار شد با بیان اینکه ما در انتخاب رئیس مجلس دخالت نمی‌کنیم، گفت: انتخاب رئیس مجلس بر عهده نمایندگان هر دوره است که نمایندگان این دوره در ۷ خرداد تعیین می کنند رئیس مجلس چه کسی باشد.

بنابر روایت ایرنا، وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس، افزود: در این مرحله تلاش می کنیم نامزدهای اصلح را راهی مجلس دوازدهم کنیم از این رو برنامه داریم.

دبیرکل حزب موتلفه به رویکرد تحول و تکامل از سوی حزب موتلفه اشاره و اظهار کرد: نماینده مجلس نماینده کل نظام است و وجهه خاص دارد. حزب موتلفه بر پایه مردمی بودن و تکلیف مداری همه توان خود را در جهت تکامل و تحول در گام دوم انقلاب اسلامی ـ در جهت آسایش کامل و رفاه مردم بکار می گیرد ـ تا مشکلات اقتصادی و فرهنگی و سیاسی رفع شود.

بادامچیان با اعلام اینکه با تشکیل مجلس جدید، فراکسیون موتلفه با تفاهم و همفکری و همکاری و ساختار متناسب فعالیت خود را شروع می‌کند، گفت: فراکسیون ما به نمایندگان حزب در مجلس دوازدهم کمک خواهد کرد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897967

دیگر خبرها

  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند