Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شماره بیست و دوم فصلنامه سیاسی و اجتماعی «هوای تازه» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شماره بیست و دوم فصلنامه سیاسی و اجتماعی «هوای تازه» منتشر شد. 

 

در شماره بیست و دوم فصلنامه سیاسی و اجتماعی «هوای تازه» به مدیرمسئولی دولت یازدهم حسن روحانی و مسئله مذاکرات پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از جمله موضوعاتی که در این نشریه مطالعه می‌کنید، می‌توان به تأثیرات مذاکرات، بررسی ظرفیت‌های حقوقی در قبال مسئله ترور، دولت یازدهم حسن روحانی، خرید شب عید در سایه شوم کرونا، مردم ولی نعمت ما و ترم یک یعنی ترم بوق اشاره کرد.

 

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هوای تازه تازه های نشریات نشریات دانشجویی شماره بیست و دوم هوای تازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در این استان خبر داد.

دکتر کامران قدس امروز (۲۶ فروردین ماه) اظهار کرد: این تجهیزات از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و در قالب طرح نوروزی امسال در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه کشف شده است.

وی با بیان اینکه در طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ حدود ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شد، ادامه داد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه امسال معاون، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ۲۱ مورد گشت مشترک از واحدهای عرضه‌کننده فرآورده‌های سلامت‌محور در مناطق تحت پوشش این دانشگاه انجام دادند.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۴ مورد بازدید از واحدهای تولید و عرضه‌کننده ملزومات و تجهیزات پزشکی، شش مورد بازدید از شرکت‌های پخش دارو، دو مورد بازدید از شبکه‌های بهداشت و درمان و ۴۹ مورد بازدید از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد و در این بازدیدها ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی و ۳۴ قلم فرآورده‌های سلامت‌محور تاریخ گذشته و قاچاق توسط حوزه غذا و داروی این دانشگاه کشف شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان افزود: در قالب این طرح، برای ۱۰ فقره فرآورده‌های غذایی شامل نمک، لواشک، شکلات و ... به مقدار ۲۱۸۵ تن گواهی صادرات، صادر و در راستای تشدید نظارت بر فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی موجود، از ۱۰۰ مورد از محل‌های عرضه این فرآورده‌های غذایی بازدید شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • واکنش حسن روحانی به حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • دانشگاه های علوم پزشکی و شیراز در رتبه بندی موضوعی کیو اس ۲۰۲۴
  • شماره جدید فصلنامه تخصصی «مطالعات ایلام‌شناسی» منتشر شد
  • همه با هم برای جوانی جمعیت