Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@18:31:10 GMT

تردد بین شهری در تهران و البرز مجاز است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۳۱۸۳

تردد بین شهری در تهران و البرز مجاز است

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ سرهنگ غلامعلی شرق با اشاره به اینکه محدودیت تردد خودرویی در استان همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه البرز در وضعیت قرمز قرار دارد، هم خروج خودرو با پلاک بومی از استان و هم ورود خودرو با پلاک غیربومی به استان یک میلیون تومان جریمه دارد.
وی توضیح داد: محدودیت تردد خودروها از ساعت ۱۰ شب الی سه صبح نیز همچنان برقرار است و رانندگانی که به این مساله توجه نکنند جریمه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پاسخ به اینکه آیا تردد خودرو از شهرستان‌های قرمز البرز به شهرستان‌های زرد و نارنجی استان ممنوع است، گفت: دستورالعملی در خصوص اعمال این محدودیت ابلاغ نشده است.
سرهنگ شرق اضافه کرد: در اعمال محدودیت‌های خودرویی، تهران و البرز همچنان یکپارچه دیده شده‌اند و تردد خودروهایی که پلاک تهران دارند در البرز و خودروهایی که پلاک البرز دارند در تهران بلامانع است.
وی با اشاره به وضعیت قرمز استان البرز تاکید کرد: هر چند در گذشته تاکید می‌شد مردم برای تردد در شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند ولی با توجه به اینکه کرونا در فضاهای سربسته و تجمعات انتشار بیشتری دارد، از مردم درخواست می‌شود که در مرحله اول جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و در صورت لزوم هم کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اشاره به اینکه مرکز تعویض پلاک خودروی قزلحضار از امروز تعطیل است، افزود: حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد خودروهای البرز با پلاک غیر بومی است به همین دلیل از صاحبان این خودروها که در البرز سکونت دارند درخواست می‌شود بعد از بهتر شدن شرایط و بازگشایی مرکز تعویض پلاک، نسبت به تعویض پلاک خودروی خود که کمتر از یک ساعت زمان می‌برد اقدام کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: البرز راهنمایی رانندگی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین

در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در آزادراه کرج – قزوین محدودیت هایی در این آزادراه ایجاد خواهد شد. - اخبار استانها -

علی زندی فر مدیر کل راهداری استان البرز شامگاه شامگاه امشب به خبرنگار تسنیم در کرج گفت:  در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین  محدوده پل فردیس تا پل حصارک، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

وی افزود: بازه زمانی عملیات از تاریخ 3 اردیبهشت‌ماه 1403 تا 20 شهریور 1403 ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خاطرنشان کرد: این محدودیت ها در روزهای شنبه از ساعت 12:00 الی 16  و روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 16:00 اجرا می شود.

وی عنوان کرد: روزهای چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 12:00 و روزهای پنج‌شنبه،جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی  این محدویت ها هستند .

زندی فر افزود:موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر 10 الی 56 باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج و از کیلومتر 22 الی 55  باند شمالی آزادراه کرج-قزوین

از کیلومتر 10 الی 24 باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) اجرایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت