Web Analytics Made Easy - Statcounter



در بخش پیشرانه از نمونه 2.4 لیتری جدید استفاده شده که جایگزین موتور 2 لیتری سابق شده است اما همچنان خبری از توربوشارژر نیست تا هواداران این خودروی اسپرت تویوتا باردیگر از رویکرد خودروساز ژاپنی گله مند باشند.

به گزارش عصر ایران؛ کد 86 در مجموعه تویوتا محصولات موفق و اسپرتی مانند جی تی 86 را در ذهن مخاطب بازخوانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوپه ای جمع و جور که مدل هایی از آن سابقه حضور در بازار ایران را نیز دارند. تویوتا جی تی 86 پلتفرم مشترکی با سوبارو بی آر زد و همچنین سایون اف آر-اس دارد که همگی از یک اتاق و پیشرانه استفاده می کنند.

جی آر 86

اکنون تویوتا باردیگر سراغ کد 86 رفته و کوپه جدید خود را با نام جی آر 86 معرفی کرده است. این اسپرت ژاپنی طراحی زیبایی را همراه خود دارد و برای توسعه بدنه آن در قسمت سقف و فندرها(گلگیر) از آلومینیوم استفاده شده است. علاوه بر مهندسی وزن، شرایط جدیدی که برای سقف در نظر گرفته شده موجب پایین آوردن مرکز ثقل خودرو می شود که بخش مهمی از آثار خود را در بهبود کیفیت هندلینگ به نمایش می گذارد.

تویوتا جی آر 86 برابر با 4265 میلیمتر در طول، 1775 میلیمتر در عرض و 1310 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2575 میلیمتر است. به همراه جعبه دنده 6 سرعته دستی، این خودرو تنها 1270 کیلوگرم وزن دارد. البته جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک نیز به عنوان آپشن برای آن ارائه می شود که قطعا موجب افزایش وزن خواهد شد.

در بخش پیشرانه از نمونه 2.4 لیتری جدید استفاده شده که جایگزین موتور 2 لیتری سابق شده است اما همچنان خبری از توربوشارژر نیست تا هواداران این خودروی اسپرت تویوتا باردیگر از رویکرد خودروساز ژاپنی گله مند باشند.

میزان خروجی برابر با 232 اسب بخار و گشتاور برابر با 250 پوندفوت اعلام شده است. با این پیشرانه خودرو طی 6.3 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد که نمی توان آنرا یک نتیجه جالب و حتی موفق دانست!

رینگ ها در حالت استاندارد 18 اینچی هستند.

داخل کابین از مواد اولیه باکیفیت برای توسعه بخش های مختلف استفاده شده است. یک نمایشگر 7 اینچی دیجیتال برای اطلاعات امپر و یک نمایشگر لمسی 8 اینچی برای تنظیمات سیستم سرگرمی در نظر گرفته شده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت

آفتاب‌‌نیوز :

یک لندرور سرقتی در ایرشام در نورفولک با یک نیسان جوک تصادف کرد و آیساتو امبالو بالده، ۲۸ ساله، نیسان جوک کشته شد.

مارسین جابلونسکی، ۴۴ ساله، قبل از اینکه به سمت جاده برود و با ماشین دیگر برخورد کند، سعی کرد از دست پلیس فرار کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای طرفداران دکوراسیون سفید و سبک بوهو (عکس)
  • ناامیدی هلند از استرداد پرومس توسط امارات
  • فیلم| تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • بازسازی سیو جاودانه امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 / عکس
  • شکاف درآمدی در ایران کمتر از ترکیه، مالزی و برزیل
  • تایکان توربو جی تی 2025 قدرتمندترین پورشه تمام دوران (عکس)
  • (ویدئو) تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • معرفی انواع قطارهای مسافربری در ایران
  • توربو تیتان ۳؛ عجیب‌ترین کامیون آمریکا
  • توربو تیتان 3 ؛ عجیب ترین کامیون آمریکا (عکس)