Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:58:13 GMT

۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۳۳۱۳

۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شدند

دکتر «محمد طاهری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین با فوت پنج بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۸۸ نفر رسید.

وی بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹۶ مورد بود که ۱۵۴ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۲۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۸ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۹۴، بهار ۶۵۲، تویسرکان ۷۱۹، رزن ۴۸۶، درگزین ۲۰۶، فامنین و کبودراهنگ ۷۰۲ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۲۸نفر در ملایر، یک هزار و ۳۰۹  نفر در نهاوند و چهارهزار و ۱۷۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت قرمز و شهرستان اسدآباد نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد که با توجه به روند افزایش شمار بیماران در روزهای آتی وضعیت اسدآباد نیز قرمز می شود.

"سیدسعید شاهرخی" استاندار همدان امروز در جلسه اضطراری ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: شاهد تجمع و دورهمی برخی از افراد در مناطق تفریحی و توریستی از جمله گنجنامه و بلوار ارم هستیم که انتظار می رود با تعطیل کردن برخی از این اماکن و خاموش کردن چراغ ها مانع تجمع افراد شد. 

با توجه به قرار گرفتن استان همدان در شرایط قرمز کرونایی، اعمال محدودیت های جدید پیش بینی شده در طرح جامع هوشمند برای رنگ بندی قرمز در این استان آغاز شده است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان اخبار کنکور استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: انشعاب‌های غیرمجاز علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید تنش آبی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند. 

او با بیان اینکه شناسایی انشعاب‌های آب غیر مجاز رویکردی برای کاهش تنش آبی تابستانی در استان است، تصریح کرد: انشعاب غیرمجاز آب در کنار خسارت‌های مالی، ضمن هدر دادن حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند بنابراین عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیشترین تعداد انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده‌ی استان در بخش خانگی است.

فرهاد بختیاری‌فر افزود: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب، مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت، به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش