Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیام وقارکاشانی بازیگر نقش سعید در سریال «بچه مهندس» معتقد است فصل چهارم این سریال یکی از آثار موفق رمضان ۱۴۰۰ خواهد بود.

بازیگر سریال «بچه مهندس» گفت: «خدا را شکر می‌کنم که سریال «بچه مهندس ۳» از بازخورد بسیار خوبی برخوردار بود و من فکر می‌کنم که فصل چهارم آن هم یکی از آثار موفق ماه رمضان امسال خواهد بود، تا آنجایی که از نزدیکان می‌شنوم اکثریت جامعه با «بچه مهندس» ارتباط برقرار کرده و آن را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری افزود: «با توجه به شرایط تحت تاثیر شیوع کرونا مدتی همچون سایر عزیزان کم‌کار بودم اما به تازگی سر فیلمبرداری اثری تازه در سینما حضور یافته‌ام که به محض ارائه اطلاعات از سوی عوامل می‌توانم در مورد آن صحبت کنم.»

وقارکاشانی با اشاره به مشکلات به‌وجود آمده برای بازیگران طی ماه‌های گذشته ادامه داد: «متاسفانه طی سال گذشته بازیگران با مشکلات فراوانی روبه‌رو بوده‌ و مخصوصا اهالی تئاتر ضررهای فراوانی داده‌اند. به نظر من مسئولین فرهنگی و نهادهای مربوطه باید در جبران خسارات و همین‌طور کمک به اهالی هنر اقدامات عاجلی انجام دهند.» 

۵۸۲۵۹

کد خبر 1502489

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال ایرانی سریال بچه مهندس بچه مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل انتقال خون استان گفت: : ازابتدای ماه مبارک رمضان  ششمین پویش اهدای خون " مهرسرخ" باهدف ترویج فرهنگ اهدای خون درمراکز خونگیری سراسر استان آغازشده و تا  شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ادامه داشته است. 
کامبیز مهدیزاده  افزود: درطول این مدت ۹۱۶ نفرجهت اهدای خون به مراکزخونگیری مراجعه کردند که ۷۷۱ نفر موفق به اهدای خون شدند.
وی ازاهدای خون ۱۰۴ نفر برای اولین بار درطول برگزاری پویش خبرداد وگفت: ۴۷۲ نفر ازاهداکنندگان شرکت کننده درپویش اهداکننده مستمر بودند و ۵۴ خانم هم موفق به اهدای خون شدند.
وی از برگزاری  پویش سراسری اهدای خون "فرشتگان رمضان" تاپایان ماه رمضان نیز خبرداد.

دیگر خبرها

  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • تلفیقی موفق از ژانر جنگی و درامی عاشقانه در «آمرلی»
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت