Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@04:09:48 GMT

محسن خلیلی: آل ‌کثیر و مغانلو زوج زهرداری خواهند شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۳۵۹۵

 مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد معتقدم عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو در پرسپولیس به زوج بسیار خطرناک بدل خواهند شد

محسن خلیلی صحبت هایی را در مورد پرسپولیس عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا محسن خلیلی، در مورد شرایط این روزهای مهدی عبدی در پرسپولیس و فرصت‌سوزی های فراوان این بازیکن گفت:

شما وقتی در تیمی مثل پرسپولیس بازی می‌کنید همیشه زیر ذره بین هستید و باید بتوانید این شرایط را کنترل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پرسپولیس اینطور است که وقتی شما یک گل می‌زنید، یتوانید راحت از فشار به وجود آمده خارج شوید و اگر گل نزدن های شما ادامه داشته باشد کار سخت می‌شود چون فشار زیاد است. 

او ادامه داد:

یک بازیکن باید بتواند این مسائل را کنترل کند. کسی به بازیکنی بزرگ تبدیل می‌شود که بتواند در بازی‌های بزرگ تصمیمات بزرگ و لحظه‌ای گرفته یا بتواند از موقعیت‌های ایجاد شده بیشترین استفاده را ببرد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط کلی این تیم گفت:

خوشبختانه پرسپولیس از لحاظ مهره‌ای چیزی کم ندارد و بازیکنان باکیفیتی هم دارد؛ بازیکنانی که می‌توانند در زمین مکمل هم باشند. واقعا پرسپولیس بعد از سال‌ها یک تیم پرمهره دارد و در هر پست چند بازیکن خوب حضور دارند.

خلیلی درباره اینکه آیا شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر می‌توانند زوج خوبی در خط حمله پرسپولیس ایجاد کنند؟ تاکید کرد:

عیسی 6 ماه بازی نکرده بود و وقتی بازیکنی بیشتر از سه ماه دور از شرایط بازی باشد، زمان می‌برد تا به کیفیت اصلی خود برسد. عیسی هم باید کم کم بازی کند و به ترکیب فیکس پرسپولیس وارد شود. 

او ادامه داد:

به نظر من زوج آل کثیر و مغانلو در پرسپولیس خیلی خطرناک می‌شوند. این دو بازیکن می‌توانند مکمل خوبی برای یکدیگر باشند و فقط باید باهم هماهنگ شوند.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان گفت:

بارها گفتم، بازهم می‌گویم؛ همیشه از خط حمله پرسپولیس توقع بالا است و به خاطر همین بازیکن خط حمله پرسپولیس باید همیشه در سطح بالایی مانده تا بتواند پاسخگوی توقعات باشد. 

اخبار داغ 

مهدی طارمی جایزه بهترین مهاجم لیگ پرتغال را دریافت کرد محمود فکری: اجازه ندادند در استقلال کار کنیم / نفت مسجدسلیمان شرایط خوبی دارد فیلم لحظه دستگیری مهدی گاوزن در اتوبان قم + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت خوشحالی های معنا دار وینیسیوس در دیدار با لیورپول امضا گرفتن کمک داور بازی منچسترسیتی - دورتموند از ارلینگ هالند / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد سرلک که در نیم فصل دوم و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از تیم فوتبال پرسپولیس جدا و راهی ملوان بندرانزلی شد، روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند. سرلک که در پرسپولیس به عنوان یکی از بازیکنان اصلی شناخته می‌شد، تاکنون تنها در ۳ دیدار ملوان برابر تیم‌های فولاد خوزستان، گل گهر و صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشته است که البته هیچکدام از این ۳ بازی را به طور کامل در زمین حضور نداشته و در نیمه دوم تعویض شده است.

ملوان در نیم فصل دوم برابر ۳ تیم استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان بازی کرده که در هیچ کدام از این ۳ بازی، سرلک در ترکیب اصلی حضور نداشته و برابر پرسپولیس تنها ۳۳ دقیقه به میدان رفت اما نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد تا در بازی با سپاهان مهدی تارتار سرمربی این تیم، به او اعتماد نکند و کماکان سرلک نیمکت نشین باشد.

این در حالی است که سرلک مستقیماً با نظر مهدی تارتار به ملوان پیوست اما در حالی که به دیدارهای پایانی فصل بیست و سوم نزدیک می‌شویم او شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند.

کد خبر 6084662

دیگر خبرها

  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!