Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فاطمه کرمپور روز چهارشنبه در نشست بررسی و تدوین برنامه‌های پیشنهادی یک ساله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: فرهنگ سازی اولویت و رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا مهمترین موضوع در ارائه این برنامه‌ها است.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر تلاش می‌کند بر اساس وظیفه خود، با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج و گسترش فرهنگ و هنر گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: فرهنگ و هنر تاثیرگذارترین مولفه در هر جامعه است که زمینه را برای افزایش نشاط اجتماعی در بین افراد فراهم می‌کند.

کرمپور گفت: تلاش و اقدامات مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند سبب معرفی بیشتر ظرفیت‌های استان در حوزه فرهنگی، هنری و قرآنی شود.

وی اعلام کرد: برنامه‌های مصوب به صورت مجازی و در صورت عادی شدن شرایط استان، به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها کرونا بوشهر فرهنگ سازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بوشهر فرهنگ سازی کرونا بوشهر فرهنگ سازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس

زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: به مناسبت شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی و شهیدان هسته‌ای این اداره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد این نمایشگاه را برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال اندیشه این ایثارگران تاریخ برگزار کرده است.

او بیان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل نگارخانه فرهنگ و هنر شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

زارعیان اظهار داشت: این نمایشگاه از سه قسمت برای شهیدان هسته ای، شهیدان عملیات رمضان از جمله شهیدمحمد تفکری بافقی و شهید زاهدی که به وسیله اسرائیل غاصب در سوریه شهید شد، تشکیل شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر گفت: در این نمایشگاه هنرمندان از جمله حقیر استاد خوشنویسی، دیباچی استاد طراحی روی پارچه و عطاران که با هنر بافتنی چهره و تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی را طراحی کرده است و به ثبت مالکیت معنوی اداره ثبت اسناد و املاک کشور نیز رسیده است، شرکت دارند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود
  • با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد