Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@13:25:17 GMT

ال چیرینگیتو: لیونل مسی در بارسا می ماند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۳۸۹۰

ال چیرینگیتو: لیونل مسی در بارسا می ماند

آینده لیونل مسی این روزها سوال اصلی هواداران بارسلوناست.

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته لیونل مسی چیزی تا جدایی از بارسلونا فاصله نداشت. بوروفکس رسمی مسی به باشگاه حکایت از عزم جزم او برای ترک بارسا داشت اما در نهایت جوزپ ماریا بارتومئو رئیس وقت بارسلونا به مسی اجازه چنین کاری را نداد. مسی تا 2021 قرارداد داشت و بر اساس مفاد آن نمی توانست یکطرفه قراردادش را فسخ کند و در غیر این صورت باید در دادگاه پاسخگو می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی اعلام کرد که دوست ندارد بارسا را به دادگاه بکشاند و به همین دلیل تا پایان قراردادش می ماند.

 

 

 

 

چند ماه بعد، شرایط تغییر کرده و پس از استعفای بارتومئو و آمدن خوان لاپورتا، بسیاری معتقدند شانس تمدید قرارداد مسی افزایش یافته اما همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.

او منچسترسیتی و پی اس جی را علاقه مند به خود می بیند ولی پس از اوج گیری اخیر بارسا و ظهور جوانان آینده داری چون پدری در کنار وعده های خوان لاپورتا مبنی بر جذب یکی دو ستاره بزرگ اکنون مسی بیش از همیشه برای ماندن و تمدید قرارداد ترغیب شده است.

 

 

 

 

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو یک خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که لیونل مسی تصمیم به تمدید قراردادش گرفته و پیش از اتمام فصل و پس از صحبت های نهایی با لاپورتا به این قضیه رسمیت خواهد بخشید.

خبری که اگر قطعی شود بدون شک موجی از شادی را به هواداران بارسا وارد خواهد کرد.

لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق به مدت پنج سال، امروز (چهارشنبه، هشتم فروردین‌ماه) بین مجید چگنی، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و زیاد علی فاضل، وزیر برق عراق در بغداد امضا شد.

کد خبر 6063851 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025
  • مصاحبه‌ نوروزی با نویسندگان سایت طرفداری؛ قسمت پنجم: علی آقااحمدی
  • غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ