Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@15:33:02 GMT

نوزدهمین جشنواره کتاب رشد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۴۰۳۹

نوزدهمین جشنواره کتاب رشد آغاز شد

فراخوان «نوزدهمین دوره جشنواره کتاب رشد» با هدف معرفی کتاب‌های برگزیده حوزه آموزشی و تربیتی، منتشر شد.

به گزارش ایمنا، دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، به‌عنوان اصلی‌ترین مرجع معرفی کتاب‌های آموزشی و تربیتی مناسب و متولی برگزاری جشنواره کتاب رشد، فراخوان نوزدهمین جشنواره کتاب رشد را منتشر کرد.

در این فراخوان از ناشران و پدیدآورندگان کتاب‌های آموزشی و تربیتی، دعوت‌شده است تا مشخصات کتاب‌هایی را که در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ منتشر کرده‌اند، برای بررسی در وبگاه سامان کتاب به نشانیhttp://samanketab.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

roshd.ir ثبت و نسخه‌ای از آن را حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری، به دبیرخانه ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی، به نشانی، تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، نرسیده به پل کریم‌خان زند، نبش کوچه قصرالدشتی، پلاک ۲۶۶، طبقه پنجم، دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، دبیرخانه ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۴۹۰۲۳۸ ۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع: مهر

کد خبر 485481

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره نوزدهمین جشنواره کتاب رشد جشنواره کتاب رشد كتاب و كتاب خواني آموزشی و تربیتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جشنواره کتاب رشد آموزشی و تربیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حمایت از کاربرد هوش مصنوعی در کاهش هزینه‌های درمانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با ارتقای نظام سلامت، پیشرفت عمده‌ای در خصوص کنترل بیماری‌های واگیردار حاصل شده و بیماری‌های غیرواگیر در حال حاضر به عنوان مشکل عمده بهداشتی در جهان و به طور خاص در خاورمیانه مطرح است.

به دلیل افزایش روند مرگ و میر ناشی از بیماری‌های غیر واگیربه خصوص در کشور‌های در حال توسعه، سازمان بهداشت از دو دهه پیش بیماری‌های غیرواگیر را جز اولویت‌های بهداشتی در کشور‌های در حال توسعه اعلام کرده است؛ به نحوی که ۸۰ درصد علل مرگ در کشور‌های با درآمد پائین و متوسط بیماری‌های غیرواگیر برشمرده شده است که در این میان چهار بیماری عمده (بیماری قلبی و عروقی، سرطان، بیماری انسدادی مزمن ریوی و دیابت) نقش اصلی را ایفا می‌کنند. 

با عنایت به مدل‌های در حال پیاده سازی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت مقرر شد با همکاری ستاد هوش مصنوعی و رباتیک این مدل‌ها در خصوص فراخوان کاربرد هوش مصنوعی در کاهش هزینه‌های درمانی بیماری‌های مزمن نیز پیاده سازی شود.

از این رو، توسط ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت جامعه هدف فراخوان حمایت از کاربرد هوش مصنوعی در کاهش هزینه‌های درمانی بیماری‌های مزمن در کشور شرکت‌های خصوصی دارای برنامه تولید، مجوز تولید و برنامه ارتقا ظرفیت تولید هستند.

از اهداف این فراخوان می‌توان به بهبود شاخص‌های سلامتی در تمام ابعاد آن، بهبود شیوه زندگی مردم در راستای ارتقا سلامت جامعه، ارتقای فرآیند‌های پشتیبانی، تسهیل زمینه‌های اجرایی برنامه‌های کشوری تدوین شده در زمینه کنترل بیماری ها، جلب و ایجاد همکاری درون و بین بخشی و برنامه ریزی و همکاری در انجام برنامه‌های آموزش همگانی اشاره کرد.

اجرا و کاربرد رفتار‌ها و اقدامات پیشگیری کننده، ارتقای اطلاعات (دانش بهداشتی)، افزایش مهارت‌های خودمراقبتی و توانمندسازی در مبتلایان بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان، بیماری انسدادی مزمن ریوی و دیابت با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی و همچنین کاربرد برنامه‌های مراقبتی مبتنی بر شواهد و ارتقای عملکرد و کاربرد سیستم اطلاع رسانی همراه با برنامه‌های الکترونیکی (آنلاین) بیمار محور به منظور ردیابی و پیگیری نحوه درمان و پیشرفت این بیماری‌ها

جامعه هدف این فراخوان، شرکت‌های خصوصی دارای برنامه تولید، دارای مجوز تولید و برنامه ارتقاء ظرفیت تولید است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد
  • فراخوان مردمی «وعده صادق» در استان گلستان منتشر شد
  • فراخوان حمایت از کاربرد هوش مصنوعی در کاهش هزینه‌های درمانی منتشر شد
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد