Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد علی محمدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر این اساس ورود و خروج خودروها با پلاک های غیر بومی به شهرستان همدان ممنوع و خودروهای متخلف اعمال قانون می‌شوند.

وی اضافه کرد: محدودیتهای ترافیکی در مسیرهای گردشگری و تفرجگاهها از امروز اعمال می شود که مسیر گنجنامه، تپه عباس آباد و بلوار ارم از آن جمله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان گفت: گروه های شغلی ۲ و ۳ و ۴ در این مدت تعطیل و صرفا مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت دارند و فعالیت بازارهای روز، بساط گستران و دست فروشان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محمدی به تعطیلی کامل نمازهای جمعه و جماعت ور شهرستان(مصوبات مربوط به شرایط قرمز) اشاره کرد و افزود: هرگونه تجمع و آئین مذهبی، فرهنگی و اجتماعی نیز در ۲ هفته آینده تعطیل است و همچنین ورود به آرامستان شهر همدان ممنوع و صرفا به تعداد محدودی از همراهان متوفی اجازه ورود داده می شود.

او تاکید کرد: تردد تمام خودروها از ساعت ۲۲ لغایت سه بامداد در معابر ممنوع است و  متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شوند، ضمن اینکه تردد خودروها با پلاک غیر بومی در شهرستان ممنوع است و رانندگان خاطی یک میلیون تومان جریمه می شوند. 

به گفته فرماندار همدان، مدارس، دانشگاهها، حوزه های علمیه، موسسات آموزشی، آموزشگاه های خصوصی و تمامی مراکز ورزشی شهرستان نیز برای مدت ۲ هفته به طور کامل تعطیل است.
-

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان اصناف فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان اصناف ویروس کرونا همدان اصناف فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل

نشست بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل امروز با حضور میثم عابدی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات برگزار شد.

او در این نشست گفت: ارائه خدمات به شهروندان و افزایش سرعت اینترنت یکی از شاخصه‌های مهم مدیریتی و اجرایی در دولت است که با اعتبارات ملی در گیلان به ویژه این شهرستان اجرا خواهد شد.

امین بابایی، فرماندار شهرستان سیاهکل هم با اشاره به اهمیت موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی امروزی گفت: امروزه بسیاری از مشاغل و درآمد‌های مردم از طریق اتصال به اینترنت و سامانه‌های متصل به شتاب انجام می‌شود و سرعت اینترنت برای پاسخگویی به این شبکه‌ها اهمیت زیادی دارد.

او افزود: زیرساخت‌های اجرایی طرح‌های ارتباطی از جمله فیبر نوری در شهرستان سیاهکل آماده است و برای تأمین اعتبار به حمایت استانی و کشوری نیاز داریم.

فرماندار سیاهکل همچنین با اظهار خرسندی از حضور معاون وزیر ارتباطات برای حل مشکلات حوزه ارتباطات این شهرستان تصریح کرد: به زودی اجرای طرح نصب فیبر نوری به طول ۷ کیلومتر در سیاهکل و دیلمان آغاز خواهد شد.

شهرستان سیاهکل در ۴۰ کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • ۱۶ کیلومتر فیبرنوری در گناوه اجرا شد