Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@19:44:12 GMT

پشت صحنه"نوروز رنگی"پخش میشود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۴۷۵۸

پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» جمعه ـ ۲۰ فروردین ماه ـ ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می شود. ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» در ژانر کمدی و اجتماعی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما ویژه نوروز ۱۴۰۰ تولید شد.

این سریال طنز به کارگردانی علیرضا مسعودی (مشهدی) و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در ۲۰ قسمت ساخته شد و بازیگرانی چون یوسف تیموری، هادی عامل هاشمی، شهرام قائدی، پریسا مقتدی، رابعه اسکویی، داریوش سلیمی، شاهو رستمی، جواد خواجوی، ماهان عبدی، الهه جعفری، سیمین بهفر، سیما خالقی، حدیثه زارعی، محمد اسلامی، سینا رازقی، محمدامین سلیمی راد، سیاوش مفیدی، حمیدرضا حافظ شجری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در آن ایفای نقش می کنند.

داستان سریال روایتگر روزهای پایانی اسفند ماه یکی از سال ‌های دهه ۶۰  است که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ ها و آداب ایرانی در شهر مشهد مقدس بپردازد.

بنا بر این گزارش، آخرین قسمت سریال «نوروز رنگی» پنجشنبه ـ ۱۹ فروردین ماه ـ و پشت صحنه این سریال جمعه ـ ۲۰ فروردین ماه ـ ساعت ۲۳ پخش می شود. منبع: ایسنا برچسب ها: پشت صحنه ، نوروز رنگی ، پخش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پشت صحنه نوروز رنگی پخش نوروز رنگی پشت صحنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند

به گزارش جام جم آنلاین، علی مشهدی کارگردان و نویسنده سریال «بدل» در گفتگو با خبرنگار فارس درباره زمان پخش این سریال گفت: «بدل» در مراحل پایانی تدوین و صداگذاری است و ۱۰۰ درصد بعد از «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
لازم به ذکر است در «بدل» بازیگرانی همچون بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علی مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیرپور که محصول سیما فیلم است، در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.
علی مشهدی کارگردانی سریال‌های «آخرخط» و «نوروز رنگی» را در کارنامه دارد و همچنین نویسندگی سریال‌های کوچه اقاقیا، سه دونگ سه دونگ، ساعت خوش و سه در چهار را بر عهده داشته است.

دیگر خبرها

  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • پشت صحنه «نون خ ۵»، در راه سیما
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟