Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، صابرین نیوز از هدف قرار گرفتن یک کاروان لجستیک دیگر ارتش آمریکا در عراق خبر داد.

بر اساس این گزارش، کاروان لجستیک ارتش آمریکا در استان الانبار در غرب عراق هدف قرار گرفته است.

این در حالی است که ساعاتی قبل هم منابع عراقی از سه حمله به کاروان لجستیک ارتش آمریکا در استان بابل عراق خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان چهارمی که هدف قرار گرفته است وابسته به نیروهای اشغالگر آمریکایی است که از بصره در حال حرکت به پایگاه نظامی عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق بود.

صابرین نیوز همچنین اعلام کرد که یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا هم در بلد در استان صلاح الدین عراق هدف قرار گرفته است.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آمریکا عراق عین الاسد لجستیک ارتش آمریکا ارتش آمریکا کاروان لجستیک هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس

وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) از یورش ارتش رژیم صهیونیستی به مجتمع پزشکی ناصر در خان‌یونس خبر داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز چهارشنبه اعلام کرد «ارتش اسرائیل وارد مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است».

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی از آوارگان و کادر درمان خواسته است که این مجتمع را ترک کرده و به رفح بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این نیز به چند بیمارستان در نوار غزه از جمله الشفا یورش برده و بیماران و آوارگان پناه گرفته در آن را به شهادت رسانده بود.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه دو استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • روایت بلومبرگ از زمین‌گیرشدن آمریکا مقابل یمن
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس
  • روز ۱۷۳ طوفان‌الاقصی|یورش به بیمارستان ناصر
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • نمایش اقتدار مقاومت عراق پس از «طوفان الاقصی»
  • کاری که صدام بی‌اعصاب با بمب‌های شیمیایی کرد
  • حملات هوایی به غرب خان یونس و اطراف بیمارستان شفا