Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم سرعت عمل و به روز بودن بانک ها برای اعطای تسهیلات به مردم زلزله زده دنا تاکید کرد و گفت: بانک ها نهایت همکاری را با مردم زلزله زده داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین کلانتری در نشست ستاد بازسازی مناطق‌ زلزله زده دنا بر اتمام آوار برداری از منازل مسکونی آسیب دیده تا قبل از پایان فروردین تأکید کرد و اظهار داشت: تاکنون 600 واحد  آوار برداری شده و این تعداد واحد 70 درصد از کار آواربرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد : کار تعمیر  1000 واحد آغاز شده، و کار انجام فنداسیون 70 واحد به اتمام رسیده ‌است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، ابراز کرد: ۵۰۰ مجوز توسط شهرداری و ۳۵۰ پروانه ساخت در سی سخت صادر شده است.

کلانتری بر همکاری بانک‌ ها در پرداخت تسهیلات تاکید کرد و گفت: لیست افراد نسبت به سهم هر بانک تهیه شود تا هم بانک‌ ها و هم مردم در انجام امور دچار مشکل نشوند.

کلانتری گفت: بانک‌ ها تا هفته دیگر باید به روز باشند و در همکاری با افراد دقت لازم انجام شود.

وی عنوان کرد: شعب بانک‌ ها در سی‌ سخت باید از طرف مدیران برای همکاری با افراد توجیه شوند و افراد دریافت کننده تسهیلات یا دو نفر به عنوان ضامن بیاورند یا به صورت زنجیره‌ ای ضامن هم شوند.

نماینده عالی دولت در استان، بیان کرد: اولین استانی هستیم که قبل از شروع عملیات بازسازی در ساخت و ساز مسکن‌ های آسیب‌دیده از توان علمی و دانشگاهی برای ساخت اصولی واحد ها استفاده می‌ شود.

وی خاطر نشان کرد: با اینکه بر سرعت ساخت و ساز تأکید داریم اما نباید سرعت در کار دقت و کیفیت را پائین بیاورد.

کلانتری افزود: هر بانکی به روز نباشد و همکاری لازم را انجام ندهد مراتب سهل‌ انگاری به مدیریت مرکزی بانک مربوطه گزارش خواهد شد‌.

وی در ادامه از اختصاص 40 میلیارد تومان از منابع وزارت راه و شهرسازی برای بازسازی اماکن عمومی، مبلمان شهری، ساخت یک مدرسه، کتابخانه و فرهنگسرا در شهر سی‌سخت خبر داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا فعالیت شعب بانک‌ ها با رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی انجام شود.

کلانتری تصریح کرد: متعهد هستیم تا قبل از پایان دولت ساخت و سازها را در دنا انجام دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد

رضا بنازاده روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با حضور محمد اسلامی رئیس این سازمان گفت: ۲ واحد دیگر نیز در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر در دست ساخت است که با تکمیل آنها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی یادآور شد: نیروی انسانی یکی از مولفه‌های مهم بالندگی در نیروگاه اتمی بوشهر است که به واسطه این ظرفیت اقدام‌های ارزشمندی اجرایی شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: ساخت سه هزار واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اقدامی ارزشمند و راهبردی است که با توجه به اهمیتی که دارد ارمغان‌آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: در یک رویکردی ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

محمدهادی رستیمان افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی دیده شده است.

وی ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی دیده شده و با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیتی ۵۰ هزار نفری در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

رستمیان اظهار کرد: امید است شاهد رونق و تمدنی بسیار خوب در این نقطه زیبا از مرکز استان بوشهر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد