Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و امور اداری، با صدور اطلاعیه‌ای شرایط تبدیل «انتقال موقت فرهنگیان به انتقال دائم» را به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها، ابلاغ کرد.

بر این اساس؛ متقاضیان انتقال باید در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به‌صورت موقت انتقال شده باشند.

متعهدین خدمت مجاز به ثبت درخواست انتقال موقت به دائم نیستند و در صورت ثبت، با درخواست آن‌ها مخالفت شده و حق شرکت در نقل‌وانتقال سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از آن ها سلب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین براساس این اطلاعیه؛ انتقال به کلان‌شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، قم، کرج و مشهد ممنوع بوده و افراد انتقال‌یافته به این شهرها نباید درخواست موردنظر را ثبت کنند.

شایان‌ذکر است؛ واجدین شرایط برای ثبت‌نام درخواست خود در سامانه نقل و انتقالات، تا ۲۲ فروردین‌ماه مهلت‌دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092562 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش نقل و انتقال فرهنگیان اطلاعیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش نقل و انتقال فرهنگیان اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد

حجت‌الاسلام عباس امینی پیش از سخنرانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم شاهرود در قالب دور دوم سفر استانی هیات دولت به استان سمنان گفت: در کنار دشواری در تامین آب برای مصارف آشامیدنی، کشاورزی و صنعتی، به استفاده بهینه از ظرفیت تصفیه فاضلاب شهری برای جبران بخشی از این مشکل نیز بی‌توجهی می‌شود.

وی بیان کرد: تکمیل طرح فاضلاب شهری شاهرود سال‌ها معصل اراده‌ای برای اجراست که امیدواریم با درایت و تدبیر دولت مردمی آیت‌الله رییسی انتظار چندین ساله مردم برای بهره‌برداری از این طرح به پایان برسد.

امام جمعه شاهرود همچنین با تقدیر از تلاش دولت برای گازرسانی به همه مناطق کشور گفت: با وجود این خدمات، هنوز برخی مناطق از جمله روستای خارتوران این شهرستان که جزو مناطق دارای ظرفیت بالقوه اقتصادی کشور به شمار می‌روند از این خدمت بی‌بهره هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • رای گیری در مورد عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • تل آویو: عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل پاداشی به تروریسم است
  • عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می شود
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • اطلاعیه پلیس درباره مرگ یک شرور درحین انتقال به صحنه جرم/ بازداشتگاه وزرا مرکز اوباش است
  • جاده گچساران به زیدون و دیلم برای ۱۲ ساعت مسدود می شود