Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@11:09:12 GMT

تعطیلی مشاغل گروه‌۲ هنوز به ما ابلاغ نشده است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۱۵۵۷۰

تعطیلی مشاغل گروه‌۲ هنوز به ما ابلاغ نشده است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا، در شرایط قرمز کرونایی تنها مشاغل ضروری در گروه ۱ مجاز به فعالیت هستند. در شرایط نارنجی مشاغل گروه ۱ و ۲، در شرایط زرد مشاغل گروه ۱ تا ۳ و در شرایط آبی هر چهار گروه مشاغل می‌توانند فعالیت کنند. بر این اساس در حال حاضر در تهران باید فقط مشاغل گروه ۱ فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت هم روز گذشته و هم امروز بر تعطیلی مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ در شهرهای قرمز تاکید کرده، اما این محدودیت‌ها هنوز در تهران اجرا نشده و شاهد هستیم که همچنان صنوف و مشاغل گروه ۲ مثل فروشگاه‌های لباس و کیف و کفش، پاساژها، سایر مراکز خرید غیرضروری و حتی کافه‌ها و رستوران‌ها در تهران مشغول به فعالیت هستند. اتاق اصناف تهران در پاسخ به چرایی این وضعیت گفت که هنوز ابلاغیه‌ای مبنی بر تعطیلی مشاغل گروه ۲ دریافت نکرده‌ است.

ابراهیم درستی، نایب رییس اول اتاق اصناف تهران تصریح کرد: شبکه خبر مدام زیرنویس می‌کند که مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ در شهرهای قرمز تعطیل هستند و احتمالاً از شنبه ۲۱ فروردین تعطیلی دوهفته‌ای تهران نیز آغاز خواهد شد.

وی افزود: وزارت بهداشت هنوز رسماً به ما ابلاغ نکرده که اصناف و مشاعل گروه ۲ در شهر تهران دو هفته باید تعطیل باشند که ما بتوانیم آن را به صنوف زیر مجموعه خود ابلاغ کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اتاق اصناف مکلف است پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کند، در پاسخ به اینکه چرا با وجود قرمز شدن وضعیت تهران در روزهای اخیر هنوز تعطیلی مشاغل اجرا نشده است؟ گفت: دلیل تاخیر در تعطیلی‌ها این است که به طور ناگهانی طی ۱۰ تا ۱۲ ساعت رنگ بندی شهرها تغییر کرد و بیماری در کشور شدت گرفت.

وی افزود: طبق اعلام استاندار تهران قرنطینه تهران منتفی است، اما مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ باید دو هفته تعطیل شوند که احتمالاً تعطیلی از روز شنبه آغاز خواهد شد.

پربیننده ترین فعالیت مشاغل گروه۲ در شهرهای قرمز تا دو هفته ممنوع شد ارتقای لایحه رتبه‌بندی معلمان با توجه به صلاحیت‌ها جدیدترین آمار مشمولان غایب اعلام شد موج تازه تعطیلی مشاغل از شنبه ماجرای حذف سابقه معلمان به کجا رسید؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مشاغل ویروس کرونا برجام تعطیلی مشاغل مشاغل گروه ۲ گروه ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برج آزادی تهران قرمز شد؟

به گزارش خبرآنلاین، ساختمان برج آزادی همزمان با روز جهانی هموفیلی، برای حمایت از بیماران هموفیلی و آگاهی عموم شهروندان درباره این بیماری با نورپردازی قرمز شد.

بزرگداشت روز جهانی هموفیلی همه ساله، ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) توسط فدراسیون جهانی هموفیلی، سازمان‌های حمایتی بیماران مبتلا به اختلالالت انعقادی و مراکز درمانی این بیماران در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

مؤسسات حمایتی در این روز، اقدام به ارتقای سطح آگاهی عموم درباره این بیماری‌ها می‌کند، برج آزادی نماد ملی کشور به مناسبت این روز و در حمایت از بیماران هموفیلی به رنگ قرمز درآمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896704

دیگر خبرها

  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • چرا برج آزادی تهران قرمز شد؟
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • تداوم هشدار قرمز هواشناسی در هرمزگان
  • پیام ویژه تهران برای واشنگتن چه بود؟ | خط قرمز جدیدی که ایران ترسیم کرد