Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، از هفته نوزدهم مسابقات لیگ آزادگان، تیم فجرسپاسی شیراز و شهرداری آستارا در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند که تیم شیرازی در مقابل نماینده گیلان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار، شاگردان محسن عاشوری در فجر سپاسی با ارائه یک بازی کاملاً منطقی توانستند سه بر یک شهرداری آستارا را شکست دهند و خود را به جمع مدعیان لیگ دسته اول اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار یاشین سزاوار، سجاد مسعودی، سعید دلاور، رضا فخری، آرمین منفرد دوست، محمد آزاد طلب، جابر نصیری، مهرگان گلبرگ، امین حقده، فرشاد سالاروند، مسعود رمضانی و پژمان ثباتی را در ترکیب شهرداری آستارا قرار داده بود.

در سوی مقابل شهرداری آستارا، پس از استعفای پایان رأفت وضعیت مطلوبی در لیگ آزادگان ندارد. باید دید شهرداری آستارا در مسابقه‌های بعدی خود چه خواهد کرد.

فجری‌ها در این دیدار علاوه بر اینکه سه بار دروازه میهمان خود را باز کردند چندین فرصت خوب گلزنی دیگر را از دست دادند تا شروع خوبی در نیم‌فصل دوم لیگ داشته باشند.

در نیمه نخست تیم میزبان کاملاً بر حریف خود برتری داشت و خیلی زود در دقیقه هفت توسط رضا آقابابایی به گل رسید تا خیال علی‌اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر راحت شود.

در ادامه بازی فجری‌ها برای زدن گل دوم بازهم ‌دست به حمله زدند و با بازی خوب میلاد احمدی و نعمتی در میانه میدان نبض بازی را در دست گرفتند و اجازه خودنمایی به حریف ندادند.

دقیقه ۲۹ بازی فجری‌ها به گل دوم هم‌دست یافتند، محمد کاظمی با یک ضربه دقیق تور دروازه تیم شهرداری را به لرزه درآورد تا کار این تیم را در همان نیمه نخست تمام کند.

نیمه دوم هم با برتری فجری‌ها آغاز شد و آن‌ها با پشتوانه دو گل، بازی را کنترل کردند و در دقیقه ۶۳ رضا آقابایی تیر دروازه تیم شهرداری را به لرزه درآورد تا فجری‌ها همچنان تیم برتر میدان باشند.

سرمربی تیم شهرداری آستارا که نتیجه را واگذار کرده بود و تیمش تحت‌فشار قرار داشت از دقیقه ۶۰ به بعد سه تعویض انجام داد و در دقیقه ۶۷ هم عارف اکبری زرین کلاهی بازیکن تعویضی تیم شهرداری در میان غافلگیری مدافعان تیم فجر با ضربه سر دروازه این تیم را باز کرد تا آن‌ها امیدوار به ادامه بازی باشند اما این پایان کار نبود.

دقیقه ۶۹ بازی نیز درحالی‌که تیم میهمان با زدن گل نخست امیدوار شده بود، روی کار خوب تیمی، شاگردان علی‌اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر موفق شدند توسط محمد کاظمی به گل سوم دست یابند و این بازیکن نیز ۲ گله شود.

بازیکنان خط دفاع تیم فجر در این بازی به‌جز روی گل نخست تیم حریف که غافل‌گیر شدند در این دیدار روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

دقیقه ۳۸ بازی کاظمی مهاجم تیم فجر که روز خوبی را پشت سر گذاشته بود می‌توانست گل دوم خود را به ثمر رساند و درحالی‌که با دروازه بان تیم حریف تک‌به‌تک شده بود این فرصت خوب را با بی‌دقتی از دست داد و همین بازیکن هم لحظاتی بعد یک فرصت دیگر را از دست داد و میلاد احمدی هافبک تیم فجر هم یک مصاف تک‌به‌تک را از دست داد تا نیمه نخست باهمان نتیجه ۲ بر صفر به سود فجر پایان یابد.

شهرداری آستارا با این شکست ۳۱ امتیازی شد و در رده چهارم جدول باقی ماند. تک‌گل این تیم را اکبری به ثمر رساند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم به‌صورت دوره‌ای و رفت‌وبرگشت در یک گروه باهم به رقابت می‌پردازند که تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز فوتبال شهرداری گیلان شهرداری آستارا شهرداری آستارا تیم شهرداری فجری ها تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم ملی افغانستان رفت که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌ها: مهدی کریمی

تیم ملی فوتسال ایران در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی (کارت زرد)، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی به میدان رفت. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، علی اکرمی (کارت زرد) و مسعود یوسف (کارت زرد) هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت هستند.

تیم ملی ایران با هدایت وحید شمسایی امیدوار است بتواند در این دوره از رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و در سوی دیگر هم تیم ملی افغانستان با هدایت مجید مرتضایی، مربی ایرانی خود با انگیزه بالایی وارد مسابقات شده است و تلاش می‌کند خود را به عنوان یکی از پدیده‌های این بازی‌ها معرفی نماید.

نیمه اول

در نیمه اول این دیدار تیم ملی ایران بازی هجومی تری را آغاز کرد و در بیشتر لحظات بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان افغانستان هم چشم به ضد حملات دوخته بودند.

ملی پوشان ایران در همان پنج دقیقه ابتدایی بازی فرصت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتند که با واکنش دروازه بان حریف رو به رو شدند.

اما در ادامه بازی و در حالی که نیمه از زمان‌های بازی سپری شده بود حملات تیم ایران فروکش کرد و بازی حالت متعادل‌تری به خود گرفت تا اینکه در دهمین دقیقه بازی حملات ایران نتیجه داد و مهدی کریمی موفق شد با یک شوت دقیق قفل دروازه افغانستان را باز کند و ایران را یک بر صفر پیش بیندازد.

در دقیقه ۱۳ سعید احمد عباسی فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم داشت اما ضربه او با اختلاف اندکی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه شانزدهم بازیکنان افغانستان بهترین فرصت خود را برای گلزنی به دست آوردند اما واکنش تماشایی باقر محمدی مانع از فروریختن دروازه شد.

در دقیقه ۱۸ سالار آقاپور فرصت خوبی برای رسیدن به گل داشت اما ضربه چیپ او را مدافع افغانستان از روی خط دروازه دفع کرد.

نیمه اول این دیدار در نهایت به نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال